Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #1 Skrevet 5. oktober 2014 Hva gjør mann når kjærligheten er borte? Vi bare krangler, hver eneste dag. Vi har aldri sex (ikke vil jeg ha det heller) Vi har tre barn. Skal man holde sammen kun pga barna? Eller skal man tenke på seg selv og komme seg unna? Anonymous poster hash: 177ef...c49
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #2 Skrevet 5. oktober 2014 Har dere forsøkt parterapi? Hvis ikke så ville jeg ha forsøkt det. Har dere forsøkt det også så ville jeg ha gått. Barna har ikke bra av å vokse opp i et hjem hvor det krangles hver eneste dag... Anonymous poster hash: bc701...a96
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #3 Skrevet 5. oktober 2014 Samlivsterapi. Familien kan legges inn på Modum bad f.eks. Google det. Anonymous poster hash: 32405...737
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #4 Skrevet 5. oktober 2014 Har forsøkt parterapi ja, kom ingen veg Anonymous poster hash: 177ef...c49
*Nøtta* Skrevet 5. oktober 2014 #5 Skrevet 5. oktober 2014 Ikke hold sammen BARE på grunn av barna. Om dere har prøvd alt dere kan og likevel bare krangler, så er det kanskje på tide og tenke litt på seg selv? Dere har ett liv, og fortjener å i alle fall prøve å bli litt lykkelig.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #6 Skrevet 5. oktober 2014 Hva gjør mann når kjærligheten er borte? Vi bare krangler, hver eneste dag. Vi har aldri sex (ikke vil jeg ha det heller) Vi har tre barn. Skal man holde sammen kun pga barna? Eller skal man tenke på seg selv og komme seg unna? Anonymous poster hash: 177ef...c49 Er i samme problemstilling som deg, og jeg har bestemt meg for å holde sammen for barnas skyld. Men det er begrenset inntil 5 år, blir ikke noe bedre til da så må jeg gå.Jeg savner hver dag å ha lyst på mannen min, å bli behandlet som om jeg er verdifull for han og familien, å ville glede han på alle måter.... Vi er ikke der. Vi er alt for forskjellige. Har prøvd parterapi gjennom fam.vernkontoret, de vurderer å ta inn en tredjepart siden vi har vært gjennom samme opplegget to ganger tidligere. Jeg vet sannelig ikke hva som er best jeg, være ulykkelig og holde sammen for barnas del eller brudd der mannen flytter 20 mil unna og jeg får eneansvaret for to små på 1 og 5 år.... Anonymous poster hash: 9adc6...bd2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå