Gå til innhold

Hva kan dette utslettet være? (bilde)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen vår på to år har i et par måneder nå hatt ganske mye "nupper" i huden. Nuppene varierer fra små prikker til å ligne på kviser. Han er veldig tørr i huden. Noen dager virker det ikke som han gjør noe av det, andre dager virker det som det klør😞 Utslettet sitter bare på en side og frem mot midten på magen. Har bestilt legetime, men da det ikke var noe akutt fikk vi ikke time før langt uti november😞 I dag oppdaget jeg at han har fått samme nuppene i armhulen og det har blitt litt sårt og noen skurver. (nesten litt sånn psoriasis skurver men bare 1,5*1cm)

Noen som har peiling hva dette kan være? Burde jeg mase for å få en tidligere legetime?

Anonymous poster hash: 8f000...9fd

post-42-788897_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ut som mullusker..  men litt uklart bilde.. Hvis det er det kan det være som slike nupper og det kan bli betent.. etterhvert er det også noe guffe som vil ut.. blir da en liten prikk med skorpe midt på nuppen som man kan klemme ut.. det er veldig smittsomt så man kan få MANGE.. helt ufarlig da.. 

Jeg forklarte meg skikkelig dårlig nå.. men du kan jo google det og se om du kan kjenne det igjen.. 

Skrevet

Det kan det nok absolutt være ja👍 Da så det i alle fall veldig uskyldig ut da jeg googlet det😊

Anonymous poster hash: 8f000...9fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...