Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #1 Skrevet 5. oktober 2014 Magen blir hard og kjenner den strammer seg på en måte, er det kynnere? Er "greit" å få det nå, eller er det tidlig... Jeg er redd jeg "gjør for mye", altså, tar det litt for lite med ro. Jeg jobber, er med barnet, så husarbeid og andre gjøremål før jeg legger meg. Får liksom aldri tid til å "legge meg nedpå", eller tatt det med ro.. Må man det, eller er det helt "greit" å leve like aktivt som før, bare med kynnere.. Hadde omtrent ikke kynnere med nummer en så husker ikke/vet ikke åssen det er. Anonymous poster hash: b12ab...302
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #2 Skrevet 5. oktober 2014 Høres ut som kynnere, ja. Jeg har hatt siden uke 16 i dette svangerskapet. Helt normalt Anonymous poster hash: dea7a...ddc
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #3 Skrevet 5. oktober 2014 Er vanlig å få flere, tidligere og kraftigere kynnere i hvert svangerskap. :-) det sa ihvertfall min jordmor til meg. Anonymous poster hash: 3f7d3...dc9
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #4 Skrevet 5. oktober 2014 Høres ut som kynnere. Kan være lurt å ta det med ro så det ikke utvikler seg til noe mer. Er selv i uke 25 og har vonde kynnere til tider, men de går over når jeg får roet og slappet litt av Anonymous poster hash: b59af...a70
Fandens Oldemor Skrevet 5. oktober 2014 #5 Skrevet 5. oktober 2014 Jeg ble tatt ut av jobb pga tidlige og hyppige kynnere, så dette ville jeg snakket med jordmor om hvis jeg var deg.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #6 Skrevet 5. oktober 2014 Er nok kynnere ja! Ta det litt med ro når du kjenner de kommer. Er ikke noe farlig å ha mye kynnere, men kommer de oftere når du er stressa eller travel så er det et tegn på at du må ta livet litt mer med ro. Jeg fikk de i uke 16 og hadde de til og fra hele svangerskapet. Lykke til Anonymous poster hash: ec00f...410
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå