Gå til innhold

Syk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Torsdag var jeg borte fra jobb pga at jeg fant ut at jeg var gravid. Dette kom som et sjokk på meg da jeg har gått på p-piller og dette var ABSOLUTT ikke planlagt. Jeg tok i januar i år en abort, å nå vet jeg virkelig ikke mine arme råd hva jeg skal gjøre. Så, derfor klarte jeg ikke gå på jobb, ble bare liggende gråtende i senga hele dagen og fredag hadde jeg fri + frihelg. Sjefen spurte ikke hva det var som var galt med meg, sa bare god bedring ser deg mandag. Men nå i helgen har jeg klart å fått halsbetennelse, feber vondt i ørene ++. I helgen var jeg på Avskjedsfest til en vennine å det ble jo tatt bilder som ble lagt ut på Facebook osv. (Jeg drakk selvfølgelig ikke, men det kan jo ikke bildene bevise) så greia er at jeg vet ikke om jeg tørr å ringe jobb i morgen å si jeg er syk IGJEN? Det høres jo så falskt ut, + at jeg har liksom vært på "fest" osv i helga. Ville dere trodd på dette?

Anonymous poster hash: 9aa7f...987

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå på jobb! Ta paracet og mann deg opp. Sjefen vil sikkert både se og høre at du har vært og er syk. Da slipper du å få dårlig samvittighet for at du var "syk" torsdag og dagen etter på fest. Du overlever.

Anonymous poster hash: cc601...9c1
Skrevet

Hvis du har fått påvist halsbetennelse, så har du vel også startet antibiotika?

Ta febernedsettende og gå og legg deg. Kanskje du er mye bedre allerede i morgen.

Anonymous poster hash: 84e33...ef4

Skrevet

Overlever gjør jeg helt sikkert ja. Men det er vondt å sitte å snakke i telefonen 8 timer med halsbetennelse, vonde ører og feber.

Anonymous poster hash: 9aa7f...987

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...