Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #1 Skrevet 5. oktober 2014 Hei! Jeg skal snart ta abort etter mye tenking frem og tilbake. Dette er ikke noe lett valg for meg, men det er det beste. Jeg har en jobb jeg stortrives i og har stor respekt for. Jeg er aldri borte og har vært sykemeldt kun en gang på grunn av "hekseskudd"/lumbago (?) i ryggen i fjor. Greia nå er at jeg ikke vill fortelle jobben hva jeg skal og hvorfor jeg blir borte. Skal ta medisinsk abort, så sånn sett er det jo kun to dager jeg vill være på sykehuset, med to dagers mellomrom. Men jeg har det ikke greit nå. Jeg synes dette er vanskelig og veldig tøfft. Det er vanskelig å late som om ting er ok. Jeg jobber som kundeveileder å tror ikke jeg klarer å utføre jobben min på en god måte nå. Så spørsmålet mitt er; går det an å dra bort til legen for en samtale og evt spørre om det er mulig med en sykemelding? Jeg vet om egenmelding, men tenker nå på sykmelding. Anonymous poster hash: 46eaf...a9e
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #2 Skrevet 5. oktober 2014 Hei! Jeg skal snart ta abort etter mye tenking frem og tilbake. Dette er ikke noe lett valg for meg, men det er det beste. Jeg har en jobb jeg stortrives i og har stor respekt for. Jeg er aldri borte og har vært sykemeldt kun en gang på grunn av "hekseskudd"/lumbago (?) i ryggen i fjor. Greia nå er at jeg ikke vill fortelle jobben hva jeg skal og hvorfor jeg blir borte. Skal ta medisinsk abort, så sånn sett er det jo kun to dager jeg vill være på sykehuset, med to dagers mellomrom. Men jeg har det ikke greit nå. Jeg synes dette er vanskelig og veldig tøfft. Det er vanskelig å late som om ting er ok. Jeg jobber som kundeveileder å tror ikke jeg klarer å utføre jobben min på en god måte nå. Så spørsmålet mitt er; går det an å dra bort til legen for en samtale og evt spørre om det er mulig med en sykemelding? Jeg vet om egenmelding, men tenker nå på sykmelding. Anonymous poster hash: 46eaf...a9e Jeg fikk sykemelding når jeg gjennomgikk en sa(ikke helt det samme da), så vil tro det er mulig. Anonymous poster hash: 4f36f...d40
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #3 Skrevet 5. oktober 2014 Jeg var sykemeldt i to mnd etter en sa i 2.trimester, så det er absolutt mulig. Snakk med legen din om hvordan du føler det. Anonymous poster hash: e16a3...8cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå