Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #1 Skrevet 5. oktober 2014 Har fått skikkelig magevondt og diaré. Vil babyen bli smittet gjennom melka mi? Hun tar også mme, så kan gi flaske mens det står på samtidig som jeg pumper og kaster melka. Anonymous poster hash: 4b160...ac0
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #2 Skrevet 5. oktober 2014 Mest sannsynlig er dere så tette uansett at babyen allerede er smittet og da er det beste å gi morsmelk fordi den inneholder dine antistoffer mot sykdommen. Jeg ville ammet som normalt. Anonymous poster hash: 59a0e...a51
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #3 Skrevet 5. oktober 2014 Samme som over, ungen blir smittet av deg uansett, men gjennom morsmelken får den de antistoffene ditt innumforsvar nå lager mot viruset du har i magen og slipper dermed å bli like syk som deg. Ville ammet som vanlig. Anonymous poster hash: c712e...118
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #4 Skrevet 5. oktober 2014 Mest sannsynlig er dere så tette uansett at babyen allerede er smittet og da er det beste å gi morsmelk fordi den inneholder dine antistoffer mot sykdommen. Jeg ville ammet som normalt. Anonymous poster hash: 59a0e...a51 Sant nok, det har jeg ikke tenkt på. Takk for svar Anonymous poster hash: 4b160...ac0
Honningmelon Skrevet 5. oktober 2014 #5 Skrevet 5. oktober 2014 Babyen blir ikke smittet gjennom melka. Melka di inneholder antistoffer, så det er bare bra at du ammer mens du er syk.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #6 Skrevet 5. oktober 2014 Melka inneholder stoffer som bekjemper sykdom, så fortsett å amme! Både jeg og sambo har hatt magesyke denne uka, men mini har klart seg fint Anonymous poster hash: af3a4...1f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå