Gå til innhold

Skal det virkelig være sånn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mulig jeg fremstår helt blåst her, men det virker bare så ulogisk for meg...  I over et år har vi hatt to hull i veggen som har vært tettet igjen med glava for at det ikke skal trekke inn. I dag "ordnet" huseier endelig dette, glavaen ble fjernet og to lufteluker satt inn. Men det trekker veldig kaldt inn fra dem selv om de er stengt. Forsøkte forsiktig å hinte om dette til huseier, og spurte om de kanskje burde byttes til en annen type siden de ikke var tett. Huseier var veldig påståelig og mente at det var slik det skulle være for alle hus trenger å luftes.... ? Er det virkelig sånn at lufteluke i veggen skal slippe inn luft utenfra også når den er stengt?

Anonymous poster hash: 13f0f...7cc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der jeg har vært hvor det har vært slike så har det gjerne vært litt kaldere rundt dem selv om de har vært stengt - men det har bare vært et problem i eldre hus eller i hus hvor huseierne ikke akkurat har vært av de mest oppegående....

Anonymous poster hash: cab20...744
Skrevet

Der jeg har vært hvor det har vært slike så har det gjerne vært litt kaldere rundt dem selv om de har vært stengt - men det har bare vært et problem i eldre hus eller i hus hvor huseierne ikke akkurat har vært av de mest oppegående....

Anonymous poster hash: cab20...744

hmmm. Vi har jo annen type i et annet rom, og de trekker det ikke fra... Derfor tenkte jeg at det måtte være feil med de nye. Hi

Anonymous poster hash: 13f0f...7cc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...