Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #1 Skrevet 5. oktober 2014 Hva har dere motstått i dag? Jeg har motstått Sjokolade Kake Pølser Kjeks Synes selv jeg var megaflink! Anonymous poster hash: 57952...28d
Kicki Skrevet 5. oktober 2014 #2 Skrevet 5. oktober 2014 Motstått: Ingenting Ikke motstått: Smågodt og is...
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #3 Skrevet 5. oktober 2014 motstått is, ostesmørbrød og middagsporsjon nr 2. så det var brått 6-700 kval spart Anonymous poster hash: bb717...261
Fandens Oldemor Skrevet 5. oktober 2014 #4 Skrevet 5. oktober 2014 Hjemmelaget panna cotta, og hjemmelaget peanøttkaramell Men dagen er jo ikke over ennå.
Mother Gothel Skrevet 5. oktober 2014 #5 Skrevet 5. oktober 2014 Lørdag og søndag er spisedager for min del så i dag har jeg ikke motstått vafler og kake Jeg sto over middagsporsjon nr. 2 da, men det var fordi jeg ikke orket mer selv om jeg gjerne skulle ha tatt mer!
Modesty Blaise. Skrevet 5. oktober 2014 #6 Skrevet 5. oktober 2014 Nå er jeg sikkert kjip, men jeg har ikke motstått noe som helst. Har spist som jeg pleier, og det er egentlig ingenting som jeg ikke bør spise som har fristet meg.
Honningmelon Skrevet 5. oktober 2014 #7 Skrevet 5. oktober 2014 Svært lite jeg har motstått i dag. Jo, jeg motstod å dra innom bensinstasjonen etter sjokolade. Men, når jeg så i kjøleskapet var det sjokolade der, så da spiste jeg den i stedet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå