Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #1 Skrevet 5. oktober 2014 Var det mye jobb? Ble det pent? Og holder det seg pent lenge, eller flasser malingen fort av? Anonymous poster hash: 58371...971
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #2 Skrevet 5. oktober 2014 Jeg måtte google det, da jeg så for meg at det ikke kunne bli så bra... Fant en link: http://www.dinside.no/861455/slik-fikser-du-stygge-eller-kjedelige-fliserDer står det i hvert fall hvordan du skal gå frem, og de har lagt ved noen bilder. Ikke av helt ferdig resultat, men du ser på siste bilde ca hvordan det vil bli. Personlig ville jeg ikke malt fugene i samme farge, men det var nå så. Ellers så det ok ut. Anonymous poster hash: 34f7a...b82
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #3 Skrevet 5. oktober 2014 De kan males, men malingen vil slites av, spesielt på gulvet. Dersom du har dype fuger mellomflisene kan du male og deretter fuge over etterpå. Anonymous poster hash: 206a9...d6a
Wicked witch Skrevet 5. oktober 2014 #4 Skrevet 5. oktober 2014 Jeg har malt flisene over kjøkkenbenken. Det viktigste er å rengjøre godt, for fett får malingen til å flasse. Du bør pusse med sandpapir for å gjøre overflaten mindre glatt, vask igjen etterpå. Så må du grunne med heftgrunn. Jeg brukte bengalakk. Resultatet ble veldig fint, jeg har malt alt, også fugene. Det er nå to og ett halvt år siden og er like fint enda.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #5 Skrevet 5. oktober 2014 Så bra at det ble bra! Alternativet blir å hugge ned flisene, og det blir vanvittig mye jobb. Tenkte derfor å male de først. Takk for svar! HI Anonymous poster hash: 58371...971
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå