Gå til innhold

Hånd, fot og munn-sykdom, vanlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi trodde 2 åringen hadde fått vannkopper (nettopp vært en runde i barnehagen) men stusset over at det ikke var noen på mage/rygg. Og så ble far syk, med samme symptomer.

Noen andre som har hatt det, kommer det igjen?

Anonymous poster hash: 3adc8...509

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Guttungen og far fikk det her også da guttungen var to.

Mener å huske at det er en engangssykdom.

Anonymous poster hash: d3793...311

Skrevet

Var tilfelle i Bhg rett før sommeren. Vi ble heldigvis ikke smittet.

Anonymous poster hash: 245c1...02b

Skrevet

Både jeg og sønnen min hadde dette for noen år siden jeg fikk vel rundt 200 blemmer i håndflaten og under beina. Var vondt å holde penn eller gaffel. Sønnen min hadde 3/4 stk rundt munnen. De kom plutselig og det kom nye i ca 2 dager så ble de borte. Alt var vel over på 4/5 dager.

Anonymous poster hash: cd82b...61e

Skrevet

Det menes å være en engangssykdom, men barnehagen kunne fortelle meg at det fantes tilfeller hvor barna hadde fått det to ganger. Det var et tilfelle for litt siden i barnehagen, mitt barn var eneste som ikke ble syk. Heldigvis - hun hadde nettopp kommet seg etter heftig omgangssyke.

Anonymous poster hash: 12fb8...56d
Skrevet

Jenta mi har hatt noen blemmer på hender å føtter, pluss utslett over hele kroppen (vankopper hadde hun tidligere i sommer).

Gått over nå, og var usikker på hva det var, en dag med feber, så utslettet, så blemmer på hender og føtter, kom og for kjapt så tok ikke kontakt med lege, hun var ikke plaget av det.

Nå flasser huden av på fingrene og tærne, kommer ny så er jo ikke farlig.

Kan dette ha vært hånd, munn og fot syke?

Anonymous poster hash: 3fbe0...c63

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...