Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #1 Skrevet 5. oktober 2014 Her har det vært mye husvask. Vasket stue, kjøkken, bad og soverom. VSket tre maskiner, trappevask + støvtørking her og der. Godt å nå kunne senke skuldrene å ha et rent hjem 😊 Anonymous poster hash: 88941...bac
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #2 Skrevet 5. oktober 2014 Har barnefri og var på fest igår, så sov til halv ett Etter det har jeg vasket to maskiner med klær, skiftet på senga, vasket et vindu innvendig, ryddet i boden, spilt Candy crush og gått en lang tur Anonymous poster hash: 11604...702
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #3 Skrevet 5. oktober 2014 Vært med 2av ungene på trening,baket litt,vasket klær og sett litt tv. En sløvedag Anonymous poster hash: 32e25...980
moota m storebror&lillebror Skrevet 5. oktober 2014 #4 Skrevet 5. oktober 2014 Sov lenge. Har vaska klær og vært med mannen og lagt/montert skap på soverommet vårt. Middagen står på komfyren og så blir det litt mer jobbing og kanskje litt tv ikveld
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #5 Skrevet 5. oktober 2014 ligget på sofaen og sett tv, 20 grader ute og strålende sol. Anonymous poster hash: 38aa6...b5d
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #6 Skrevet 5. oktober 2014 Har vært på jobb. Anonymous poster hash: 0919b...da2
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #7 Skrevet 5. oktober 2014 Har natthelg så sov til kl 15. Koselig oppvåkning av mann og datter i sengen. Sto opp til ferdig middag, også har vi bare vært ute i finværet hele ettermiddagen. Huset er dog bombet når jeg har nattevaktshelg, for jeg gidder ikke husarbeid disse helgene. Nå er det farmen Anonymous poster hash: 0ac16...3b7
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #8 Skrevet 5. oktober 2014 Har ryddet hjemme, sett kaptein sabeltann på kino med min datter.. Spist middag og syklet tur.. Kose oss med is nå😊 Anonymous poster hash: 81c8e...3dc
Honningmelon Skrevet 5. oktober 2014 #9 Skrevet 5. oktober 2014 Vært på jobb og vært hos foreldrene mine på middag i ettermiddag.
Tarssan Skrevet 5. oktober 2014 #10 Skrevet 5. oktober 2014 Sovet lenge, vasket klær, middag hos mine foreldre, lekeplass med ungene og nå sløving på sofaen
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #11 Skrevet 5. oktober 2014 Var heldig og fikk sove til 10. Kos med mann og barn fram til 14 her hjemme. Så var det trilletur i en time, middag hos foreldrene mine, så en sykkeltur. Hjem for å se barne-tv og etterhvert legge barn. Har dusjet, spist litt, og skal snart se Alt for Norge sammen med mannen. Anonymous poster hash: 94d35...d76
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 5. oktober 2014 #12 Skrevet 5. oktober 2014 Sov lenge for jeg var på fest i går, satt på en vaskemaskin, hatt sex , sovet en time på sofaen, lekt med yngste sønnen, badet og lagt ungene og nå skal jeg snart se på alt for Norge.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #13 Skrevet 5. oktober 2014 Gått tur til lekeplassen med barna,ryddet vaskerommet, laget sjokoladekjeks og hatt besøk. Anonymous poster hash: 5701f...fe4
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #14 Skrevet 5. oktober 2014 Jeg har skrevet en sex-historie. Hoho. Anonymous poster hash: c071f...463
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #15 Skrevet 5. oktober 2014 Tilbringt altfor mye tid foran tvn. krangla med barna. Bada barn x 2. Spist middag hos foreldrene mine. En snar tur innom lekeplassen på vei hjem. Film i sofaen med kidden. Skifta på senga. Lagt ungen og nå mer sofasliting Anonymous poster hash: 51ea7...c9b
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #16 Skrevet 5. oktober 2014 Hadde 7 gjester til bords i lunsjen i tillegg til oss tre. Bakte 2 kaker, lagde middag, stelte i stand og underholdt. De var det fra 12.30 til nærmere 18.00, det var veldig hyggelig! Spiste godt, koste oss inne og på lekeplassen, barna lekte fint og de voksne skravlet i vei. Men siden oppvaskmaskinen røk på fredag måtte jeg ta hele oppvasken etterpå, det var mindre hyggelig. Mannen hadde en annen avtale i kveld og er ute og guttungen snorker. Ikke lenge til jeg gjør det samme. Anonymous poster hash: 5aa14...d55
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #17 Skrevet 5. oktober 2014 Barnet på overnatting hos besteforeldrene, så vi sov lenge, åt en god frokost. Hentet barnet og dro i fjæra for å leke. Vasket litt mens barnet sov. Middag hos svigers, på tur for å på dyra på nabogården. Kaffe hos en nabo. Nå er barnet lagt og vi ser på Farmen Anonymous poster hash: ee30c...86e
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #18 Skrevet 5. oktober 2014 Skamfult lite.. Heklet, lagd suppe, heklet, snakket med barna, ledd med barna, heklet, lagd rundstykker og nå skal jeg søren meg hekle litt til😱 Anonymous poster hash: 6d824...797
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #19 Skrevet 5. oktober 2014 Kommet hjem fra hytta, så har hatt ettermiddagen hjemme. Laget kjøttkaker av 1,2 kg kjøttdeig, bakt pizzasnurrer. Vasket masse klær, ryddet yttergang og innergang. Anonymous poster hash: 80184...854
Modesty Blaise. Skrevet 5. oktober 2014 #20 Skrevet 5. oktober 2014 Ryddet og vasket hytta, raket litt løv der også, baset i løvet med 1 åringen (😀), tatt ukeshandelen, vært innom et vennepar av oss å spist sen lunsj, kommet hjem, vasket og hengt opp noen maskiner med klær, ryddet ut for små klær av klesskapet til knøttebøtt, ryddet og vasket badet, moppet over gulvene hjemme, vasket og imprignert en haug med sko.... Puhhh, det er utrolig hva man får ut av dagen når noen drar deg opp sv sengen før 6:00! Nå middag, så gå løs på en haug med klær som må strykes 😝
LillaGorilla♥♥ Skrevet 5. oktober 2014 #21 Skrevet 5. oktober 2014 Stått opp tidlig med ungene, spist frokost, satt på en klesvask, sett film, lagt meg til å sove noen timer med minien mens mannen og eldste var ute, vært hos foreldrene mine på middag, dusja unger og lagt eldste, klippet mannen. Nå sitter jeg i sofaen med litt snop og ser Farmen på opptak.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #22 Skrevet 5. oktober 2014 Sov helt til kl 11 i dag, spiste frokost. Ryddet, vasket, vasket klær, brettet klær. Lagd middag og bakt litt. spilt spill med ungene, sett litt på tv mens vi spiste det vi hadde bakt. Sendte ungene i dusjen, la de. Nå er det tv igjen. Anonymous poster hash: 2ed32...40b
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #23 Skrevet 5. oktober 2014 Flyttet sau på nytt beite, kjørt ut fôr til sauen, vært i fjøset og stelt for lammene som skal til slakt (høres fælt ut, men de vet jo heldigvis ikke hva de skal i neste uke), hjulpet å kappe ved, tatt datteren med på ridetur (jeg leide henne). Laget varm lunsj til mannen (han fortjente det, har jobbet hele uka og hele dagen i dag), laget brød, laget middag, badet ungen, vasket ett bad. Jeg er meget fornøyd! Føler meg som superkvinne for jeg er tross alt høygravid. Huset står litt på hodet, men jegbhater husarbeid, elsker å jobbe ute! Nydelig høstdag:). Anonymous poster hash: d96b0...356
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #24 Skrevet 5. oktober 2014 Hatt besøk av søstra mi og hennes barn+ bonusdatter. Drakk te/ kaffe og skravlet inne mens ungene lekte i hagen vår. Syklet en tur med 3 åringen til lekeplassen. Traff masse andre unger:) lekt masse med barna inne. Slo på stortromma og spiste junkfood til kveldsmat siden middagen ble sløyfet;) Nå står bryllupsplanlegging på timeplan og forberedelser til jobb/ bhg. Kanskje vaske litt klær. Anonymous poster hash: c6cbe...c41
BellaSuz Skrevet 5. oktober 2014 #25 Skrevet 5. oktober 2014 Hadde barnefri og var på fest i går, og slo til med nach attpåtil! Noe jeg aldri er med på, men litt spesielt i går da:-D Så i dag sov jeg til halv elleve og koset meg med barna i sofaen hele dagen:) mannen har laget mat, ryddet osv. Og nå fant jeg ut at slike dager med full fokus på barna vil jeg ha oftere, men da må det bli slik at mannen gjør husarbeid han også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå