Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #1 Skrevet 5. oktober 2014 Er den god eller dårlig? Noen som har prøvd den? (Eller dem..) de ser flotte ut, men fikk vel 6/10? Anonymous poster hash: ef27f...5e3
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #2 Skrevet 5. oktober 2014 Hadde den dressen til min datter vinteren hun var 2/3 år. Den fungerte som fjell i den iskalde Finnmarks-kulda, var slitesterk og vises nesten ikke at den er brukt. Holdt passform og farge bra. Eneste minus er at den var litt tung på en så liten kropp. Har både høst- og vinterjakker fra Mini a Ture. Meget fornøyd med de også. Høstanorakken har hun brukt for tredje høst på rad. Godt og slitesterkt merke som tåler mye bruk er min erfaring. Anonymous poster hash: 1a9b2...1ed
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #3 Skrevet 5. oktober 2014 Ok! Takk. Skal i så fall brukes til 1,5-åring, kan vente til hun er 3-4, da. Og heller velge en lettere i år. Anonymous poster hash: ef27f...5e3
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #4 Skrevet 5. oktober 2014 Ok! Takk. Skal i så fall brukes til 1,5-åring, kan vente til hun er 3-4, da. Og heller velge en lettere i år. Anonymous poster hash: ef27f...5e3 Tror jeg ville valgt en lettere dress ja. Reima er den letteste dressen og jeg har god erfaring med den også. Jeg ville gått for Reima vinterdress til et så lite barn. Anonymous poster hash: 1a9b2...1ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå