Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #1 Skrevet 5. oktober 2014 Flere ganger i dag har det kjentes ut som om noe er på tur ut. Det stikker skikkelig til nedover i sjeden, skikkelig ubehagelig. Får følelsen av at det er slik det kjennes ut i sekundet før vannet går, men så går det (heldigvis) ikke noe vann. Men det er det nærmeste jeg kommer i å beskrive følelsen. Kommer hovedsaklig når jeg sitter. Har ellers litt kynnere men ellers ikke noen tegn på at noe skjer. Er det vanlig å ha det slik? Blir noen lange uker fremover, for dette er ubehagelig. Anonymous poster hash: 9546e...734
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #2 Skrevet 5. oktober 2014 ja, er 5 år siden siste, men husker enda de stikkingene… akkurat som en strikkepinne som stikkes nedover syntes jeg.. Anonymous poster hash: 2801e...023
Flettfrid og lilleprins Skrevet 5. oktober 2014 #3 Skrevet 5. oktober 2014 Jeg hadde det sånn. Husker ikke når det begynte, men hadde det i allefall noen uker.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #4 Skrevet 5. oktober 2014 Flere ganger i dag har det kjentes ut som om noe er på tur ut. Det stikker skikkelig til nedover i sjeden, skikkelig ubehagelig. Får følelsen av at det er slik det kjennes ut i sekundet før vannet går, men så går det (heldigvis) ikke noe vann. Men det er det nærmeste jeg kommer i å beskrive følelsen. Kommer hovedsaklig når jeg sitter. Har ellers litt kynnere men ellers ikke noen tegn på at noe skjer. Er det vanlig å ha det slik? Blir noen lange uker fremover, for dette er ubehagelig. Anonymous poster hash: 9546e...734 Jeg hadde det rundt uke 35 jeg også (aktiv uke ) så ga det seg igjen og i ukene etterpå kjente jeg det bare et par ganger Anonymous poster hash: cf6fc...ba9
Lotta27 Skrevet 5. oktober 2014 #5 Skrevet 5. oktober 2014 Jeg hadde mye stikninger i mange uker, jm sa det var normalt og kunne være modning eller bare sener etc i strekk :-)
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #6 Skrevet 5. oktober 2014 Helt vanlig. Bare å bli vant til...kommer bare oftere og oftere mot slutten;-/ ubehagelig ja. Får de når jeg står/ går også. Plutselig bare stikker det til Anonymous poster hash: 8d126...27b
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #7 Skrevet 5. oktober 2014 Ja, nesten strikkepinnevondt, samtidig som det er en slags kilende følelse også. Aldri kjent noe slikt, selv ikke med førstemann. Må vel bare venne meg til det. Men godt å høre at det kanskje kan roe seg litt også, for i dag har det vært ille, ilingene (bedre ord enn stikking tror jeg) kommer nokså tett. Anonymous poster hash: 9546e...734
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #8 Skrevet 5. oktober 2014 Jeg har hatt det de siste ukene. Er i uke 37 nå. Hadde det sist jeg var gravid også. Anonymous poster hash: bd5e0...bed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå