Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #1 Skrevet 5. oktober 2014 Jeg er 11 dager over termin og føler så innmari på stresset over at "nå bør det skje snart ellers blir det igangsetting." Jeg vil virkelig ikke igangsettes og siden alle kvinnene i min familie har født 14 dager over vil jeg egentlig gi det er par dager lengre enn det sykehuset vil. Men dette stresset tærer på meg, og hver dag jeg våkner og det ikke har skjedd noe føler jeg "fristen" kommer nærmere, og det henger over meg, så jeg ikke klarer å slappe av. Jeg som aldri har pleid å ta ting personlig har plutselig begynt å tenke at kanskje det er min skyld. Hvis jeg bare hadde gått en tur, spist riktig mat, sovet nok, så hadde fet kanskje skjedd... Selv om dette ikke er logisk i det hele tatt. Alle damene i min familie er jo sent ute. Så blir jeg selvfølgelig redd for at dette stresset gjør at jeg ikke kommer i gang av meg selv, fordi jeg ikke slapper av... Er det noen andre som har vært så stressa og som likevel har kommet i gang av seg selv så sent over tiden? Anonymous poster hash: c57f9...b2e
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #2 Skrevet 5. oktober 2014 Idioti. Er ikke bra for barnet og gå så lenge på overtid! Anonymous poster hash: 33715...1e8
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #3 Skrevet 5. oktober 2014 Idioti. Er ikke bra for barnet og gå så lenge på overtid! Anonymous poster hash: 33715...1e8 Vi har vært på overtidskontroll og der sto alt fint til, så risikoen å leve som normalt nå er lavere enn risikoen ved igangsetting. Å igangsette da ville jo i så fall vært idioti. Anonymous poster hash: c57f9...b2e
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #4 Skrevet 5. oktober 2014 Ingen? Anonymous poster hash: c57f9...b2e
Tarssan Skrevet 5. oktober 2014 #5 Skrevet 5. oktober 2014 Det er helt sikkert andre som har vært så stressa som du som fødsel har startet naturlig på. Forstår at det er vanskelig å stresse ned, men prøv. Dette gjør jeg når jeg kjenner at stresset har tatt overhånd. Da skifter jeg på sengen, tar meg en lang dusj, smører meg inn med min deiligste bodylotion og tar meg en varm kopp te for så å krype tidlig til sengs. Deilig og avslappende synes jeg lykke til hi, det går mest sannsynlig bra uansett hvordan fødsel starter, skal sende deg gode tanker med ønsker om at i natt skjer det
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #6 Skrevet 5. oktober 2014 Det er helt sikkert andre som har vært så stressa som du som fødsel har startet naturlig på. Forstår at det er vanskelig å stresse ned, men prøv. Dette gjør jeg når jeg kjenner at stresset har tatt overhånd. Da skifter jeg på sengen, tar meg en lang dusj, smører meg inn med min deiligste bodylotion og tar meg en varm kopp te for så å krype tidlig til sengs. Deilig og avslappende synes jeg lykke til hi, det går mest sannsynlig bra uansett hvordan fødsel starter, skal sende deg gode tanker med ønsker om at i natt skjer det Tusen takk det var ord jeg trengte nå <3 Anonymous poster hash: c57f9...b2e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå