Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #1 Skrevet 5. oktober 2014 Er det?Og hvordan kan man komme seg dit, isåfall? Skal på dagstur til Oslo snart, og er ikke så kjent. Anonymous poster hash: 4f075...fcd
Blondzilla Skrevet 5. oktober 2014 #2 Skrevet 5. oktober 2014 Tror ikke det. Ikke i noen av sentrumsbydelene ihvertfall.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #3 Skrevet 5. oktober 2014 Det er utrolig enkelt å bruke google selv. Men men http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Products/CustomerService/Butikker/Default.aspx Anonymous poster hash: c3264...62a
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #4 Skrevet 5. oktober 2014 Jada, har vært inne der, men jeg kan jo ikke se om noen av de er steder i Oslo, vel... Men takk for svar, dere.. Anonymous poster hash: 4f075...fcd
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #5 Skrevet 5. oktober 2014 Jada, har vært inne der, men jeg kan jo ikke se om noen av de er steder i Oslo, vel... Men takk for svar, dere.. Anonymous poster hash: 4f075...fcd Hønefoss er nærmest. Om du går inn på linken til det får du opp kart. Det kan du klikke på og se nærmere. Anonymous poster hash: c3264...62a
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #6 Skrevet 5. oktober 2014 Jada, har vært inne der, men jeg kan jo ikke se om noen av de er steder i Oslo, vel... Men takk for svar, dere.. Anonymous poster hash: 4f075...fcd Hønefoss er nærmest. Om du går inn på linken til det får du opp kart. Det kan du klikke på og se nærmere. Anonymous poster hash: c3264...62a Vestby er heller ikke lange veien fra Oslo. Her går det motorvei hele veien ned. Anonymous poster hash: 92dbd...36e
Blondzilla Skrevet 5. oktober 2014 #7 Skrevet 5. oktober 2014 (endret) Men hvis du skal shoppe har vi heldigvis mye som topper Sparkjøp altså... Endret 5. oktober 2014 av Blondzilla
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå