Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #1 Skrevet 5. oktober 2014 Jeg har fått resultat fra en del blodprøver som jeg ikke sjønner noe av. Eneste jeg kunne tyde er at jeg har forhøyet b12 verdi som er på 900. I brevet sto det at lege har henvist meg til nevrolog og en annen plass til ct. Jeg fikk time på begge plassene relativt fort. 1 uke etter brevet kom i posten. Bør jeg bekymre meg?:/ Anonymous poster hash: 842c1...c98
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #2 Skrevet 5. oktober 2014 De vil nok sjekke at lever og nyrer fungerer slik de skal. Anonymous poster hash: abc93...7c7
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #3 Skrevet 5. oktober 2014 Slik jeg har forstått det så kan ikke b12 verdien bli forhøyet pga kosthold ol da dette skilles ut via urinen. Det bekymrer meg litt kjenner jeg, da jeg i tilegg fikk time så fort til undersøkelse. Jeg bor i en stor by og vet ventelistene på timer i helsesektoren er lang. Hi Anonymous poster hash: 842c1...c98
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #4 Skrevet 5. oktober 2014 Slik jeg har forstått det så kan ikke b12 verdien bli forhøyet pga kosthold ol da dette skilles ut via urinen. Det bekymrer meg litt kjenner jeg, da jeg i tilegg fikk time så fort til undersøkelse. Jeg bor i en stor by og vet ventelistene på timer i helsesektoren er lang. Hi Anonymous poster hash: 842c1...c98 Jo det kan bli førhøyet av kosthold. Blant annet av kjøtt, innmat, svin, fjerkre, fisk og skalldyr samt melk, melkeprodukter og egg. Anonymous poster hash: abc93...7c7
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #5 Skrevet 5. oktober 2014 Det står at det ikke kan bli forhøyet ved annet enn b12 vitamin sprøyte, men dette tar jeg ikke. Jeg spiser ikke kjøtt og ikke egg.. ingenting som skal tilsi at mine b12 verdier sksl være forhøyet. Jeg går på diett så jeg vet hva jeg får i meg av div matvarer! Hi Anonymous poster hash: 842c1...c98
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #6 Skrevet 5. oktober 2014 Her....... Anonymous poster hash: 33422...25f
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #7 Skrevet 5. oktober 2014 Seriøst?? Spurte ikke om du kunne rette på norsken min. Er drit lei av alle som kritiserer ord/ folk som skriver dårlig. En ting er om man kommer med råd.. men gidd å gå innpå innlegget kun for slikt. Anonymous poster hash: 842c1...c98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå