Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #1 Skrevet 5. oktober 2014 Har egentlig litt lyst til å legge disse flisene på et nytt bad. Keramiske fliser som imiterer tre. Er det sykt harry? https://www.google.no/search?q=fliser+treimitasjon&es_sm=91&biw=1440&bih=805&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=GUwxVNzEKaahyAOitID4DA&ved=0CAYQ_AUoAQ Anonymous poster hash: 953dd...2e3
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #2 Skrevet 5. oktober 2014 Ikke hvis du har en gjennomført stil og stilen ellers i huset også er gjennomført. Men ville nok tenkt litt på at det er noe man fort kan bli lei av og fliser er jo ikke de letteste å bytte ut Anonymous poster hash: 1197c...466
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #3 Skrevet 5. oktober 2014 Ikke direkte harry, men litt for spesielt til at jeg ville valgt det. Fliser er mye styr å bytte ut. Jeg ville gått for noe nøytralt, og heller vært litt vill og gal mht annet interiør på badet. Anonymous poster hash: 58a1a...3cb
PrinsesseHengepupp Skrevet 5. oktober 2014 #4 Skrevet 5. oktober 2014 Om stilen er den samme i resten av huset så. Vi kunne feks hatt det, men vi bor i et 100 år gammelt hus med tømmervegger og bjelker i taket. I en ultramoderne minimalistisk toroms med downlights og metallbeslag rundt dørene blir det litt rart, tror jeg.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #5 Skrevet 5. oktober 2014 Det er et hus fra 1930, med ganske klassisk stil ellers. Men det kan nok hende jeg dropper det. So mange sier, det er vanskelig å skifte når jeg blir lei dem. Takk for synspunkter! hi Anonymous poster hash: 953dd...2e3
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #6 Skrevet 5. oktober 2014 Så jo bra ut på det første bildet.Så lenge det er litt duse farger ellers og litt gråtoner på "treverket".. Kjør på! Anonymous poster hash: cad28...8c8
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #7 Skrevet 5. oktober 2014 Det der kan du ikke ha. Anonymous poster hash: 73cf0...4f7
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #8 Skrevet 5. oktober 2014 Vi har det på et bad hos oss. Det er utrolig fint altså! Har fått masse komplimenter for gulvet! Deilig å gå på også Vi har bygd nytt hus da og har to bad. Ett "praktisk" bad med dusj og alt sånt også badet med dette gulvet da. Det har et digert badekar (helstøpt, veier over 100 kg), en veldig spesiell vask og speil, uten noe som helst oppbevaringsmøbler, og med trestige og andre naturinspirerte interiørdetaljer. Hvis du liker gulvet så gå for det. Men jeg synes ikke det passer på et vanlig bad med hvite veggfliser og dusjkabibett, for å si det sånn Anonymous poster hash: 8846d...57b
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 5. oktober 2014 #9 Skrevet 5. oktober 2014 Ville ikke hatt det selv, blir fort lei av ting. Men harry var det langt ifra, så lunt og fint ut
Fandens Oldemor Skrevet 5. oktober 2014 #10 Skrevet 5. oktober 2014 Ikke harry nå, men om en liten stund kan det bli det. Klassiske, nøytrale fliser er nok lurere hvis du ikke vil bli lei (og er opptatt av harryhet).
Kanutten83 Skrevet 5. oktober 2014 #11 Skrevet 5. oktober 2014 Den dagen jeg vinner i lotto og får bygd drømmehuset mitt så skal jeg ha slike "tre"fliser fant jeg ut nå, så om du liker de, go for it! Om du er en som går lei ting fort vil det mest sannsynlig ikke ha så mye å si om du går for slike "tre"fliser enn mer tradisjonelle fliser, lei vil du jo da bli etterhvert uansett...
Sweet91 Skrevet 5. oktober 2014 #12 Skrevet 5. oktober 2014 Kan bli veldig vakert om du kjører helt ut! Om du har vanlig hvit innredning og en kjedelig dysj og do ville jeg gått for vanlige fliser. Men tar du den helt ut blir det nyyyyydelig!
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #13 Skrevet 5. oktober 2014 Vi har helt nytt bad med slike fliser. Utrolig lekre!! Betongvegger, rustikk stil. Kostet 1800 kr/pr.kvm da... Anonymous poster hash: a2e89...cf3
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #14 Skrevet 5. oktober 2014 Harry er det ikke, er jo ikke såååå lenge siden de kom på markedet. Jeg syns det er fint. Har desverre ikke en stil som passer til disse fliseme selv. Anonymous poster hash: 53d4b...e57
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #15 Skrevet 5. oktober 2014 De er jo vanvittig pene da, og ser helt ut som tregulv. Hadde ikke likt dem om det så "plastikk" ut. På right price tiles har de forholdsvis rimelige varianter av disse. Anonymous poster hash: 0592d...2aa
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #16 Skrevet 6. oktober 2014 Har egentlig litt lyst til å legge disse flisene på et nytt bad. Keramiske fliser som imiterer tre. Er det sykt harry? https://www.google.no/search?q=fliser+treimitasjon&es_sm=91&biw=1440&bih=805&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=GUwxVNzEKaahyAOitID4DA&ved=0CAYQ_AUoAQ Anonymous poster hash: 953dd...2e3 Kjempefint kunne hatt sånn selv så kan dere ha vask av stein eller noe Anonymous poster hash: 062a7...ec7
Førstemann Skrevet 6. oktober 2014 #17 Skrevet 6. oktober 2014 Vi har sånne i yttergangen. Kjempefine, gode å gå på. Får masse kompimenter for det. På et bad er jeg mer usikker, da måtte det vært veldig gjennomført stil på hele badet.
MTF Skrevet 6. oktober 2014 #18 Skrevet 6. oktober 2014 Om harry er et ord jeg ville brukt vet jeg ikke, men er ikke min stil og jeg hadde ikke valgt det.
DesLykke08<3SepLykke12 Skrevet 6. oktober 2014 #19 Skrevet 6. oktober 2014 liker det! om du får hus og bolig, eller hva det nå heter er det en reportasje om det nå:-)
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #20 Skrevet 6. oktober 2014 Hvis dere vil ha gulv som ser ut som tre, så velg heller tregulv. Det finnes varianter man kan ha i våtrom, selv inne i dusjen. Ærlighet i materialvalg er alltid bra. Anonymous poster hash: 73cf0...4f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå