Gå til innhold

Noen gravide fra Oslo her?


Tay88

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jippi, nå ble jeg glad! Skal vi si 14.desember kl 12 på Espresso House i Parkveien? Så satser vi på at Rach28 ikke føder  :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer kl tolv ;) Hvordan skal vi løse det i forhold til å vite hvem vi møter? Skjønner jo at det kommer til å være en gjeng damer med gravidmager, men kan jo være greit å ha et annet kjennetegn eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter! Det ble ikke fødsel i dag heller, men mini har vært så urolig på nattestid de siste dagene og holdt meg våken, så døgnrytmen min har vært helt fraværende i det siste, skulle sagt fra at jeg ikke kom, beklager dette. Håper jeg får muligheten til å møte dere ved et senere tidspunkt. Kanskje vi kunne laget en FB-gruppe eller noe sånn, litt enklere å holde kontakten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inga problem, vi får fixa en träff där du också är med :) hade varit kul att mötas! Ja det kan vi göra!

 

Takk själv för en hygglig träff! Jag og! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg vil gjerne møte andre gravide :) Jeg har termin 22. Januar med nummer to :) Jeg er 31 år :) Møtes en tur til nyåret? :) Har dere noen facebookgruppe, eller fungerer det best å avtale her? :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg vil gjerne møte andre gravide :) Jeg har termin 22. Januar med nummer to :) Jeg er 31 år :) Møtes en tur til nyåret? :) Har dere noen facebookgruppe, eller fungerer det best å avtale her? :))

Hei :) Vi var kun 4 på møtet sist, og så vidt jeg vet har vi ingen FB gruppe (kun lagt hverandre til på FB). Jeg møtes gjerne igjen på nyåret! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! God jul og godt nyttår!

Jeg er helt ny på forumet og venter mitt første barn juni 2015. Som flere andre her har jeg ingen andre i vennegjengen som bor i nærheten som skal ha barn, og vil veldig gjerne komme i kontakt med noen! Jeg er 26 år og bor på Sagene. Blir veldig gjerne med på treff over nyttår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann. Jeg er også med på treff etterhvert. Termin i starten av juni, har en gutt på 2 år fra før, bor på Torshov og er 31 år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er absolutt for å lage en fb-gruppe. Enklere å holde kontakten og avtale, men hvordan gjør man dette? Jeg var ikke på treffet sist så har ingen av dere på FB, men legger man evt til mailadressene eller må man legge til alle som venn først, (er ikke så god på sånne grupper)😱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også være med! Har termin i slutten av mai 😊

Har dere opprettet en facebookgruppe? Fint hvis den kan være hemmelig og skjult da ikke hele vennelista mi på face vet om den lille ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opprettet en side!

Den heter MiO 2015 (Mammaer i Oslo 2015). Søk den opp og bli med. Jeg måtte legge til min mann inntil videre, for jeg fikk ikke lov til å opprette en side uten at jeg hadde et medlem. Men han melder seg ut når noen andre melder seg inn!

Siden er skjult :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opprettet en side!

Den heter MiO 2015 (Mammaer i Oslo 2015). Søk den opp og bli med. Jeg måtte legge til min mann inntil videre, for jeg fikk ikke lov til å opprette en side uten at jeg hadde et medlem. Men han melder seg ut når noen andre melder seg inn!

Siden er skjult :)

 

Får ikke til å søke den opp.. Kanskje den er for godt skjult?  :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis den er skjult så må vi legge deg til som venn først og så kan du invitere oss, Hva heter du?

Endret av Ninni84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...