Gå til innhold

Noen gravide fra Oslo her?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Annonse

• 3 uker senere...

Jeg er 24, venter min første i juli neste år - så fortsatt tidlig for min del.. Men et treff hadde vært koselig uansett.. Jobber skift med uforutsigbar timeplan - så for meg er det nok best å bare henge meg på den dagen/tiden som passer for flest, dersom den også passer for meg!

Jeg stemmer for at vi prøver å få frem et treff Lørdag eller søndag, gjerne på formiddagen sånn rundt 11. Da kan vi møtes for en kaffe/te og gå en tur eller no. Dette passer for meg en av de 3 førstkommende helgene. Kan jo kjøre et nytt treff etter nyttår hvis ikke alle kan nå fremover før jul.

Ja det låter väl som en bra ide! Jag kan lördag eller söndag nästa helg. Om det är fler som kan då? :)

Skjønner at mange er opptatt fremover, men jeg møter deg gjerne for en liten prat før jul @Amandelia .

Kan jo alltids ta en ny runde i januar. 

Annonse

Å nei, gravid surrete som jeg er så kom jeg akkurat på at jeg er i Kristiansand den lørdagen (også mitt forslag og alt...haha). Dere andre kan ikke tilfeldigvis på søndag 14.des rundt de tider, eller senere? Hvis ikke så får jeg bare joine dere en annen gang!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...