Gå til innhold

Var veldig dom igår!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var ute på byen en tur i går. Ble sittende å snakke med en mann som har vært gjennom noe av det samme som meg og vi hadde en veldig god å vennlig tone.

Da jeg skulle gå begynte vi plutselig å kysse, kjemien mellom meg å han har bestandig vært god.
Men tingen er han er lykkelig gift, å jeg lykkelig forlovet på 10ende året.
Å i dag er samvittigheten min kjempe dårlig, både overfor mannen og kona til denne andre mannen.
Angrer selvfølgelig å skjønner ikke helt av som gikk av meg, hadde nok fått litt for mye å drikke.
Elsker mannen min og kommer ikke til å snakke mere med denne andre karen.
Burde jeg si det til mannen min eller holde munn.
Redd han skal bli såret å lei seg over noe som var fylletull. Det var ingen mening med det jeg gjorde. Å har ingen følelser for denne andre karen.
Er så sinnsykt skuffet over meg selv.

Anonymous poster hash: b3c69...e5b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I denne situasjonen tror jeg faktisk det er best å ikke si noe. 

Anonymous poster hash: 4c03f...444
Skrevet

Ja, "dom" er ordet.

Anonymous poster hash: 94e64...d8d
Skrevet

Angsten letter vel gjerne etter hvert, men samvittigheten må du leve med. Mange blir et annet menneske under påvirkning av alkohol og det var jo "bare" et kyss, det kunne vært verre spør du meg. Ikke snakk med den mannen igjen og prøv å glem hele greia.

Anonymous poster hash: 4e14f...bab

Skrevet

Hm, elsker du virkelig mannen din?

Selv i beruselsens hete så har man knotten med seg, og da gjør man ikke sånt mot en man virkelig elsker! Hadde aldri klart å la være å si noe til mannen hvis "uhellet" skulle vært ute med meg!

Anonymous poster hash: c898e...c7d

Skrevet

Hold kjeft! 

Anonymous poster hash: 8ad2c...ce9
Skrevet

Dom?

D U M

Anonymous poster hash: 4ba62...b70

Skrevet

Har du aldri lært deg og/å regelen?

Ja, du er "dom" i dobbel forstand!

Skrevet

Do er dom

Anonymous poster hash: fba3b...5dd

Skrevet

Vet ikke om du er dum, men en smule enkel - ja!

Skrevet

Du innser at det var dumt, og vil sørge for at det ikkje skjer fleire gonger, og det er bra.  Dette tenkjer eg at er greiast at du ikkje fortel noko om. 

Skrevet

Jeg dreit på draget tidlig i forholdet mellom meg og min nåværende ektemann. Jeg var på fylla (russ) og prøvde å kysse en kompis av ham. Nå var heldigvis han litt mer "med" enn meg, og nekta. *phuh*, men har aldri gjentatt seg. Jeg letta hjerte, og vi gikk videre. Meeeen såklart... Usikker på om etter 10 års forlovelse... Usikker på om det å si noe slikt er noe å komme med...

Jeg skjønner godt at du er usikker på hva du skal gjøre med det her... Men hvorfor var ikke din mann til stede? Var det jentekveld eller bruker du ofte å gå på byen alene og møte fremmede menn?...:/

Skrevet

Jeg hadde holdt munn. Samvittigheten er vond å leve med men mannen din får det vondere om du forteller dette.

Anonymous poster hash: ad8ed...e4b

Skrevet

Jeg forstår ikke hvordan man kan kysse andre/ha sex med andre i fylla og være trofast når man er edru? Når jeg er forelsket i noen eller sammen med noen så har det aldri falt meg inn å tenne på noen andre slik at jeg ikke klarer å holde fingrene av fatet, full eller ei.

Skrevet

Unnskyld meg, men hva hadde du sagt om du oppdaget at barnet ditt rakker ned på en i klassen med dysleksi f.eks.?? Er det sånn vi mennesker er når vi kan gjemme oss bak en anonymknapp - vi kan rakke ned på andre og mobbe? Snakker du sånn til folk face to face? Du burde skamme deg.

Skrevet

Do er dom

Anonymous poster hash: fba3b...5dd

Og du er sikkert rakettforsker. Skjerpings!!

Skrevet

Unnskyld meg, men hva hadde du sagt om du oppdaget at barnet ditt rakker ned på en i klassen med dysleksi f.eks.?? Er det sånn vi mennesker er når vi kan gjemme oss bak en anonymknapp - vi kan rakke ned på andre og mobbe? Snakker du sånn til folk face to face? Du burde skamme deg.

ALLE PÅ DIB HAR IKKE DYSLEKSI! Stopp å unnskylde dere med at alle dere 80% av forumet som skriver med masse skrivefeil har dysleksi. Kun 5% av den norske befolkning har det, mener dere at alle disse 5% befinner seg på DiB til enhver tid?

Anonymous poster hash: 3806e...3da

Skrevet

Sett deg inn i hans situasjon, hadde du villet vite om rollen var snudd? For meg personlig ville det blitt en nei. I denne situasjonen, hvor du angrer og vet hvor dum du har vært og det ikke skjedde noe mer enn kyssing (som er ille nok det) ville jeg verken visst eller sagt.

Anonymous poster hash: 24318...d76
Skrevet

Forlovet i 10 år??

Anonymous poster hash: 9cc89...919

Skrevet

ALLE PÅ DIB HAR IKKE DYSLEKSI! Stopp å unnskylde dere med at alle dere 80% av forumet som skriver med masse skrivefeil har dysleksi. Kun 5% av den norske befolkning har det, mener dere at alle disse 5% befinner seg på DiB til enhver tid?

..og poenget ditt er..?? Hvis hun ikke har dysleksi så er hun fritt vilt for mobbere?? Er det det du lærer barna dine? Eller skal jeg skrive med store bokstaver sånn som du... SLUTT Å MOBBE ANDRE!!! Det er sikkert noe det går an å irritere seg over ved deg også uten at det er noe alle du treffer blenger i trynet ditt hver dag. Seriøst. Dette er ikke en norskeksamen - det er ingen som har spurt deg om hjelp til rettskriving.

Skrevet

Hærregud snakk om å henge sæ opp i ting... ser jo på innlegge mitt no at ja der e skrive feil.
E nordfra å skriv dialekt, vi sir dom derfor blei det sånn.
Fortalte forresten mannen, at æ hadde vært teit natt til søndag. Han ville ikke ha detaljer, å prata det bare bort igjen.

Skrevet

..og poenget ditt er..?? Hvis hun ikke har dysleksi så er hun fritt vilt for mobbere?? Er det det du lærer barna dine? Eller skal jeg skrive med store bokstaver sånn som du... SLUTT Å MOBBE ANDRE!!! Det er sikkert noe det går an å irritere seg over ved deg også uten at det er noe alle du treffer blenger i trynet ditt hver dag. Seriøst. Dette er ikke en norskeksamen - det er ingen som har spurt deg om hjelp til rettskriving.

Jeg mobber ikke, det er ikke jeg som skrev de spydige innleggene til HI, har overhode ikke kommentert hennes skriving. Jeg blir bare oppgitt av at alle som skriver feil skylder på at de har dysleksi. Fordi det er renspikka løgn.

Skrevet

Var ute på byen en tur i går. Ble sittende å snakke med en mann som har vært gjennom noe av det samme som meg og vi hadde en veldig god å vennlig tone.

Da jeg skulle gå begynte vi plutselig å kysse, kjemien mellom meg å han har bestandig vært god.

Men tingen er han er lykkelig gift, å jeg lykkelig forlovet på 10ende året.

Å i dag er samvittigheten min kjempe dårlig, både overfor mannen og kona til denne andre mannen.

Angrer selvfølgelig å skjønner ikke helt av som gikk av meg, hadde nok fått litt for mye å drikke.

Elsker mannen min og kommer ikke til å snakke mere med denne andre karen.

Burde jeg si det til mannen min eller holde munn.

Redd han skal bli såret å lei seg over noe som var fylletull. Det var ingen mening med det jeg gjorde. Å har ingen følelser for denne andre karen.

Er så sinnsykt skuffet over meg selv.

Dere hadde ikke sex? jeg hadde gladelig holdt kjeft og levd med angeren! 

Anonymous poster hash: 70e1d...bf7

Skrevet

Nei kun kyss :) hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...