Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #1 Skrevet 5. oktober 2014 © Kaspar? Anonymous poster hash: 293ba...398
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #2 Skrevet 5. oktober 2014 Ja men jeg hadde skrevet Kasper, ellers blir han hetendes "Kaspar med A". Anonymous poster hash: 1074a...a5a
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #3 Skrevet 5. oktober 2014 Sinus, sindre, Sigurd Anonymous poster hash: 3de6e...ca7
☆☆☆ Skrevet 5. oktober 2014 #4 Skrevet 5. oktober 2014 Synes også Kasper er "lettare", går fint med Sanna.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #5 Skrevet 5. oktober 2014 Ja det synes jeg. Anonymous poster hash: 4acff...a4b
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #6 Skrevet 5. oktober 2014 Hvorfor så mislykka navn? La Sanne være Sanne og Kasper være Kasper.... Anonymous poster hash: a7f4d...c6b
januarsurprise Skrevet 5. oktober 2014 #7 Skrevet 5. oktober 2014 Hvorfor så mislykka navn? La Sanne være Sanne og Kasper være Kasper.... Anonymous poster hash: a7f4d...c6b det var jo hyggelig... synes sanna er fint jeg, men kaspar var litt uvant.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #8 Skrevet 5. oktober 2014 Hvorfor ikke Khazbhar? Anonymous poster hash: 772fa...d61
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #9 Skrevet 5. oktober 2014 Hvorfor så mislykka navn? La Sanne være Sanne og Kasper være Kasper....Anonymous poster hash: a7f4d...c6b Eh...hva som er så mislykket med Sanna og Kaspar? Det er vel ikke mer mislykket enn Marie /Maria? Forøvrig kjenner jeg flere små Sanna i området, men ingen Sanne. Anonymous poster hash: 7915c...9f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå