Gå til innhold

Har en Sanna,kan lillebror da hete...


Anbefalte innlegg

Skrevet

© Kaspar?

 

Anonymous poster hash: 293ba...398

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja men jeg hadde skrevet Kasper, ellers blir han hetendes "Kaspar med A".

 

Anonymous poster hash: 1074a...a5a

Skrevet

Sinus, sindre, Sigurd

 

Anonymous poster hash: 3de6e...ca7

Skrevet

Synes også Kasper er "lettare", går fint med Sanna.

Skrevet

Ja det synes jeg.

 

Anonymous poster hash: 4acff...a4b

Skrevet

Hvorfor så mislykka navn?

La Sanne være Sanne og Kasper være Kasper....

 

Anonymous poster hash: a7f4d...c6b

Skrevet

Hvorfor så mislykka navn?

La Sanne være Sanne og Kasper være Kasper....

 

Anonymous poster hash: a7f4d...c6b

det var jo hyggelig... synes sanna er fint jeg, men kaspar var litt uvant.

Skrevet

Hvorfor ikke Khazbhar?



Anonymous poster hash: 772fa...d61
Skrevet

Hvorfor så mislykka navn?

La Sanne være Sanne og Kasper være Kasper....Anonymous poster hash: a7f4d...c6b

Eh...hva som er så mislykket med Sanna og Kaspar? Det er vel ikke mer mislykket enn Marie /Maria?

 

Forøvrig kjenner jeg flere små Sanna i området, men ingen Sanne.

 

Anonymous poster hash: 7915c...9f0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...