Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #1 Skrevet 5. oktober 2014 Hva synes dere om serien? Jeg er litt usikker på hva jeg synes. Anonymous poster hash: 06062...aa0
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #2 Skrevet 5. oktober 2014 Hva synes dere om serien? Jeg er litt usikker på hva jeg synes. Anonymous poster hash: 06062...aa0 Jeg og mannen likte serien veldig godt! Anonymous poster hash: 6aec5...8e7
Miamimom Skrevet 5. oktober 2014 #3 Skrevet 5. oktober 2014 Har sett noen episoder. Fenger oss ikke helt, har litt for tenåringspreg på en måte. Hovedkarakterene går på high school..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå