Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #1 Skrevet 5. oktober 2014 Skal kjøpe kjole til jenta mi på e-bay. Hvordan er størrelsene?? Er str. 6, det samme som 6 år?? Anonymous poster hash: fc882...285
PrinsesseHengepupp Skrevet 5. oktober 2014 #2 Skrevet 5. oktober 2014 eBay er ikke en selger, eller en butikk, men en samling ulike selgere med ulike merker og produkter så det er helt umulig å si.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #3 Skrevet 5. oktober 2014 Du må sjekke måletabellene for den enkelte selger. Helt utrolig at ikke folk har skjønt enda at e-bay er en samlingsside for en haug forskjellige selgere fra hele verden. Anonymous poster hash: 0a6f5...26d
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #4 Skrevet 5. oktober 2014 Ebay fungerer på samme måte som Finn.no, bare i en litt større skala. Det er tusenvis av selgere der, og om klær er store eller små i størrelsen varierer selvfølgelig... Har kjøpt kjoler fra Kina som oppgir amrikanske størselser, t-skjorter fra Australia som oppir europeiske størrelser osv. Du må bruke størrelsesguiden som selgeren oppgir og måle barnet ditt utfra den. Anonymous poster hash: c1532...b13
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #5 Skrevet 5. oktober 2014 Du må sjekke måletabellene for den enkelte selger. Helt utrolig at ikke folk har skjønt enda at e-bay er en samlingsside for en haug forskjellige selgere fra hele verden. Anonymous poster hash: 0a6f5...26d Jeg har faktisk skjønt det altså!! ;-) Men jeg fant ingen mål-tabell, så da tenkte jeg kanskje at det var en slags "standardstørrelse" alle selgere måtte bruke...... Har leita igjen, men finner ikke noen mål-tabell hos den selgeren..... Anonymous poster hash: fc882...285
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #6 Skrevet 5. oktober 2014 Du må sjekke måletabellene for den enkelte selger. Helt utrolig at ikke folk har skjønt enda at e-bay er en samlingsside for en haug forskjellige selgere fra hele verden. Anonymous poster hash: 0a6f5...26d Jeg har faktisk skjønt det altså!! ;-) Men jeg fant ingen mål-tabell, så da tenkte jeg kanskje at det var en slags "standardstørrelse" alle selgere måtte bruke...... Har leita igjen, men finner ikke noen mål-tabell hos den selgeren..... Anonymous poster hash: fc882...285 Da er det sjangsespill uansett:) Anonymous poster hash: 0a6f5...26d
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #7 Skrevet 5. oktober 2014 Du må sjekke måletabellene for den enkelte selger. Helt utrolig at ikke folk har skjønt enda at e-bay er en samlingsside for en haug forskjellige selgere fra hele verden. Anonymous poster hash: 0a6f5...26d Jeg har faktisk skjønt det altså!! ;-) Men jeg fant ingen mål-tabell, så da tenkte jeg kanskje at det var en slags "standardstørrelse" alle selgere måtte bruke...... Har leita igjen, men finner ikke noen mål-tabell hos den selgeren..... Anonymous poster hash: fc882...285 Det går ofte an å sende de mail og spørre etter str.mål Anonymous poster hash: 4bed0...c49
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå