Gå til innhold

Hvor ofte må barna deres rydde på rommet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her må de rydde 2-3 ganger i uken.

Avhenger av rot.

Anonymous poster hash: c36e1...1c4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hver kveld

Anonymous poster hash: 0b266...475
Skrevet

Vi har ikke noen rutine på dette, men prøver å få dem til å rydde en gang i uken i hvert fall. Noen ganger går det to uker mellom også. Barna har veldig store rom og mange prosjekter (bygger for eksempel by i legeo, da har jeg ikke hjerte til å få dem til å rydde det vekk) som gjør at det sklir litt ut, og de har også veldig ulik personlighet. Et av barna er veldig ryddig av seg av natur og har sjeldent rot på rommet. Et av de andre klarer ikke å oppholde seg noen steder uten å rote, det er nesten på grensen til fascinerende at det går an. De andre er midt i mellom et sted.

Anonymous poster hash: 89ec1...4d4
Skrevet

Mangler absolutt rutiner her, men har mål om at de skal på plass😃

Skrevet

Vi må rydde en sti til døren hver kveld, ellers én gang i uken før vaskedamen kommer og evt. før det kommer besøk.

Han har ofte langsiktige senarier på gang, jeg prøver å respektere det så langt det lar seg gjøre og så lenge han ikke sprer seg utenfor soverommet sitt.

Min mor gjorde det samme med meg og jeg vokste opp til å bli en veldig ryddig voksen.

Anonymous poster hash: a7e4c...421

Skrevet

Rommet skal være ryddig det har barna vært med å bestemme selv så da er det bare å ta ansvar, rydde hver kveld og re sengen hver morgen.

Anonymous poster hash: bcfa9...fbb

Skrevet

Før støvsuging/vask.

Anonymous poster hash: c1f06...ae7

Skrevet

Vi rydder ilag så og si hver kveld. Ikke strøkent ryddig, men såpass at en kan gå inn på rommet uten å tråkke på eller skubbe borti ting når det er mørkt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...