Gå til innhold

Ville dere dratt, ang fest


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er blitt invitert til en stor ekstravagant fest. Høres flott og gøy ut,men ulempen er at den er så langt borte. Vi må ordne barnevakt, bruke 5 timer på lørdagen for å komme oss der og bruke 5 timer på søndagen for å komme oss hjem. Har helseproblem så jeg sliter med å sitte lenge i bil ( noe som og gjør jeg ikke kan slappe helt av på forhånd, da jeg vet jeg må kjøre bil). Veiene er smale og jeg er redd for vi må bruke mer enn 5 timer.

 

Mannen vil gå og ha meg med og det høres jo gøy ut,men ville dere dratt? Er det positive høyere enn ulempene?

 

Anonymous poster hash: fbfe8...028

Videoannonse
Annonse
Skrevet

10 timer i bil for en fest? Nja.... trur ikke det...



Anonymous poster hash: bb628...25c
Skrevet

10 timer i bil for en fest? Nja.... trur ikke det... Anonymous poster hash: bb628...25c

Ja, jeg er og litt der...men det er ikke bare fest,men overnatting i flotte omgivelser vi nok ikke hadde tatt råd til selv...men ja, 10 timer er jo fjernt

 

Anonymous poster hash: fbfe8...028

Skrevet

Jeg ville nok vurdert det.

Jeg har kronisk sykdom, men blir alltid med mannen på julebordet hans der vi må bruke 3,5 timer hver vei i bil og i tillegg levere ungene til barnepass under veis etter 1 time.

 

Dette er flotte omgivelser, nydelig mat, overnatting og underholdning sammen med hans trivelige venner. Det er en gang i året og jeg legger det jeg kan tilrette slik at jeg kan bli med. 

For meg oppveier fordelene ulempene.

 

De må se om det samme gjelder deg. Om jeg hadde vært for dårlig ett år ville jeg insistert på at mannen dro alene.



Anonymous poster hash: cfac4...2dc
Skrevet

Nei, jeg synes ikke det høres verdt ut hadde det vært meg. Men dette må nesten du kjenne litt på. Hvor mye kommer du deg ut ellers? Tror du ungene hadde kost seg med barnevakt og litt ekstra snop? Litt deilig å få stæshe seg opp litt? Sliten lenge etterpå? Godt å få treffe nye folk? Osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...