Gå til innhold

Graviditetstegn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært gravid 2 ganger, har ett barn. Begge gangene var økt utflod det første symptomet mitt og det som gjorde at jeg visste jeg var gravid. Fikk en hoven følelese nedentil også. Har også tatt en ovitrelle sprøyte som er hcg hormoner. Fikk det samme da.

Men, nå er jeg gravid igjen, i uke 5, men har ingen slik økt utflod. Bortsett fra littegrann murringer en sjelden gang og pms-ømme bryster, har jeg ingen symptomer. Synes det er så rart det med utfloden, det er liksom selve beviset for graviditet for meg.

Så jeg lurer på om det er andre som har opplevd å ikke få et gravid symptom i senere svangerskap, som de har hatt i alle de andre?? 

Anonymous poster hash: f84eb...9d9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det varierer fra svangerskap til svangerskap. Første gang var det ømme og VONDE pupper. Andre gang ikke vonde pupper men økt utflod. Tredje gang ingen symptomer i det hele tatt.

De to første gangene mistet jeg barnet og nå tredje gang satt den, termin om seks dager. 😁

Anonymous poster hash: 58353...e64

Skrevet

Jeg har vært gravid tre ganger og hat ulike symptomer hver gang.

F eks ang utflod, i de to første hadde jeg ikke utflod i det hele tatt. I det tredje hadde jeg masse.

Anonymous poster hash: b15ec...88d
Skrevet

Takk for svar!! Godt å høre at det er normalt :) 

Anonymous poster hash: f84eb...9d9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...