Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #1 Skrevet 5. oktober 2014 Altså, jeg sendte en sms til en på finn ang ett møbel jeg vil ha. Fikk til svar at hun skulle ringe meg imorgen, altså idag. Sender en ny mld ang møbelet. Så svarer hun at hun har videresendt meldingen til eier av møbelet, og at hun skulle ringe. Men jeg er så utålmodig. Vil vite hva som skjer. Fant nr til selger på 1881 siden navnet sto i annonsen. Frekt av meg å ringe selv nå da? Anonymous poster hash: a8b55...dae
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #2 Skrevet 5. oktober 2014 Ja, det er frekt. Klokka er så vidt 11 på en søndags morgen. Ha litt tålmodighet, og gi folk litt tid til å få startet dagen før du tar helt av. Anonymous poster hash: 36bfa...ef2
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #3 Skrevet 5. oktober 2014 Kl. er bare 11 på en søndag.. Gi selger litt tid. Hvertfall det jeg ville gjort. Anonymous poster hash: d657e...568
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #4 Skrevet 5. oktober 2014 Ja, det er frekt. Klokka er så vidt 11 på en søndags morgen. Ha litt tålmodighet, og gi folk litt tid til å få startet dagen før du tar helt av. Anonymous poster hash: 36bfa...ef2 Tenkte å vente til 12 da. Glemte å skrive det:p Spørsmålet var om det er frekt å ringe selv når de egentlig skal ringe meg. Anonymous poster hash: a8b55...dae
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #5 Skrevet 5. oktober 2014 Anser det vel som litt frekt å ringe eier av møbelet siden du har funnet dette nr selv. Er jo en grunn til at de bruker en mellomperson tenker jeg, så hadde nok latt være å ringe direkte til eier, men heller ventet til mellompersonen tok kontakt igjen. Anonymous poster hash: 36bfa...ef2
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #6 Skrevet 5. oktober 2014 Anser det vel som litt frekt å ringe eier av møbelet siden du har funnet dette nr selv. Er jo en grunn til at de bruker en mellomperson tenker jeg, så hadde nok latt være å ringe direkte til eier, men heller ventet til mellompersonen tok kontakt igjen. Anonymous poster hash: 36bfa...ef2 Men det er jo det som er greia. De har brukt selgers navn i annonsen, men en annen sitt nr. Den andre skulle videresende mld til selger så selger skulle ta direktekontakt sto det i siste mld fra hu andre. Så nå venter jeg på kontakt fra selger. Merkelig måte å bruke mellomperson på spør du meg! Anonymous poster hash: a8b55...dae
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #7 Skrevet 5. oktober 2014 Ah, sånn ja! Da er det nok mellompersonen som har lagt ut annonsen på finn for selger, på sin konto da selger mulig ikke har konto på finn. Jeg har gjort dette selv for andre mange ganger. Hun som eier kontoen har nok da glemt å forandre fra sitt tlf nr til selger sitt tlf nr før hun publiserte. Da er jo saken litt annerledes. Det går nok fint å ringe da, men ville ventet en liten stund for å gi dem sjansen så du ikke virker for pågående på dem. Anonymous poster hash: 36bfa...ef2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå