Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #1 Skrevet 5. oktober 2014 Erfaring? Fornøyd? Anonymous poster hash: 10d2c...22b
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #2 Skrevet 5. oktober 2014 Ja, da jeg var liten pedagogen var broren til benedicte adrian... Fornøyd ja. Lærte teknikker, men kråkestemmen ble ikke bedre av det Anonymous poster hash: 2448a...aa5
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #3 Skrevet 5. oktober 2014 Jeg har aldri tatt privattimer selv, men jeg driver et barne- og ungdomskor sammen med en som er utdannet sangpedagog så jeg snapper jo opp et triks og to underveis Ungene er kjempeflinke og suger lærdommen til seg. De er ihvertfall strålende fornøyde Anonymous poster hash: 78669...28d
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #4 Skrevet 5. oktober 2014 La meg omformulere meg: er dere fornøyde med resultatet? Virker ikke sånn på hun ene her, hihi Anonymous poster hash: 10d2c...22b
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #5 Skrevet 5. oktober 2014 Gikk til sangpedagog fra jeg var 15 år til jeg var 18 år. Tror han var mye av årsaken til at jeg kom inn på jazzlinjen ved musikkonservatoriet i Trondheim. Anonymous poster hash: 986bb...7b4
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #6 Skrevet 5. oktober 2014 Jeg tok kanskje 3-4 timer, og merker forskjell. Ikke at jeg har noen fantastisk sangstemme, hverken da eller nå, men er godt fornøyd! Jeg ville lære litt teknikker for å utnytte den stemmen jeg har litt bedre, så utifra forventningene var det verdt pengene Anonymous poster hash: e7df4...e84
Gjest Antarctica Skrevet 5. oktober 2014 #7 Skrevet 5. oktober 2014 Jepp. Men ikke bli hos en du ikke trives med, er mitt råd. Ta det du kan lære av vedkommende, og finn en annen hvis det ikke funker.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #8 Skrevet 5. oktober 2014 Ja i ett år. Jeg lærte noen teknikker (gikk på musikklinje) og har hatt glede av dem siden. Syng masse! Øvelse gjør mester Anonymous poster hash: 6c776...33a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå