Gå til innhold

svak kontrollstrek..hva betyr det? er den positiv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Testen brukte lang tid på å trekke opp urinen (hadde den lenge nok oppi), men da den hadde trukket opp alt så var kontrollstreken veldig svak.

Men så kom det en til strek, den var faktisk positiv! Men nå er jeg usikker siden kontrollstreken er svak (samme styrke som teststreken)

Anonymous poster hash: dab80...8c8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En strek er vel en strek, jeg tror du er gravid jeg!

Anonymous poster hash: e02c6...3d1

Skrevet

Hvis kontrollstreken er svak så ville jeg tolket det som en feil ved testen som kan gi feil resultater. Den skal være normal, så er det teststreken du må vurdere ift graviditet.

Anonymous poster hash: 1b5dc...b0a

Skrevet

En strek er vel en strek, jeg tror du er gravid jeg!

Anonymous poster hash: e02c6...3d1

Jeg håper det. Slik det har vært er at jeg har testet hver dag fra 8dpo, og fått nesten usynlige skyggestreker. I går fikk jeg er svak strek lenge etter tidsfristen. Så jeg fikk skikkelig forventninger og testet i morges, den jeg skrev om i hovedinnlegget.

Fargen på teststreken er sterkere enn i går og kom innen ca.20min, men så var det den dumme kontroll streken da ..

Jeg skal se om jeg kan få tatt noen bilder.

HI

Skrevet

Testen er ugyldig dersom kontrollstreken ikke er tydelig med en gang. Ta en ny test.

Anonymous poster hash: 40de2...6e8

Skrevet

Testen er ugyldig dersom kontrollstreken ikke er tydelig med en gang. Ta en ny test.

men har så få tester igjen..

HI

Skrevet

HI

Så? Om du vil vite hvorvidt du er gravid eller ikke, må du ta en ny test.

Skrevet

HI

Så? Om du vil vite hvorvidt du er gravid eller ikke, må du ta en ny test.

Skrevet

Jeg klarte ikke å vente, så tok en test til nå nettopp, på ettermiddagsurin denne gangen. Fikk en svak strek som jeg fikk på testen i går.. men mulig det bare er fordi det er ettermiddagsurin.

Den jeg tok i dag brukte lang tid på å trekke opp urinen, kanskje teststreken fikk mer tid til å få mer farge og kontrollstreken fikk ikke så mye tid til å trekke farge ...jaja får vente til i morgen. Da er det 12dpo, da burde vel en strek vise godt.

Skrevet

Jeg klarte ikke å vente, så tok en test til nå nettopp, på ettermiddagsurin denne gangen. Fikk en svak strek som jeg fikk på testen i går.. men mulig det bare er fordi det er ettermiddagsurin.

Den jeg tok i dag brukte lang tid på å trekke opp urinen, kanskje teststreken fikk mer tid til å få mer farge og kontrollstreken fikk ikke så mye tid til å trekke farge ...jaja får vente til i morgen. Da er det 12dpo, da burde vel en strek vise godt.

Hilsen HI

Skrevet

Men, roter du med begrepene her eller? Hva mener du med kontrollstreken? Kan virke som du blander..

Skrevet

Men, roter du med begrepene her eller? Hva mener du med kontrollstreken? Kan virke som du blander..

Nei, tror ikke det. Kontrollstreken er den som alltid kommer frem, teststreken er den som kommer frem hvis man er gravid. Ikke sant? Nå er altså kontrollstreken svak, men litt sterkere enn teststreken. Begge to er liksom svake. Men jeg ser dem godt (tatt på morgenurin).

Den andre jeg tok i dag har sterk kontrollstrek og veldig svak teststrek (på ettermiddagsurin)

Skrevet

Legg ut bilde da, så får vi se :) bruk tinypic.com om du ikke får til å legge ut rett på forumet :)

Anonymous poster hash: 10df4...8a3

Skrevet

2ibch2s.jpg

Skrevet

Stress å legge ut bilde ...men sånn ser i hvert fall den merkelige testen ut... Er den falsk?

HI

Skrevet

Ikke gravid. Og ikke skjønner jeg hvorfor man skal teste så jævla tidlig. Klarer man ikke å vente til forventet mens er der? Hjelpes!!

Anonymous poster hash: 792da...819
Skrevet

Jeg ville prøvd å ta en digital test, i tilfelle den er falsk. Ellers ser du veldig gravid ut. Gratulerer :-)

Anonymous poster hash: c049a...adc
Skrevet

Jeg ville ha venter til i morgen for sikkert svar. Jeg hadde like svak strek selv om jeg var gravid, men fortsatte å teste for å vøre sikker. Tok også hcg blodprøve tirsdag og torsdag hos legen for å se stigning. ( ikke nå altså, men med sistemann )

Skrevet

Synes den ser positiv ut. Sjekk igjen i morgen tidlig :) lykke til!!

Gjest Trulte med to små
Skrevet

Ikke gravid. Og ikke skjønner jeg hvorfor man skal teste så jævla tidlig. Klarer man ikke å vente til forventet mens er der? Hjelpes!!

Hormoner på gang eller??

Skrevet

Hvorfor er du så sinna? Folk kan da teste så tidlig de vil. Det er da veldig spennende. Og får tida til å gå. Hvis du ikke liker at folk spør om graviditetstester burde du kanskje ikke være på BIM/DIB? 

Til HI; Ser to streker. Ta en ny i morgen :) Og kos deg med testing!

Anonymous poster hash: 10b05...74f

Skrevet

Ser veldig ut som om du er gravid.

Skrevet

Det der er jo positiv! Strek er en strek. Og kontrollstreken er fin den :) gratulerer

Skrevet

Ser en svaksvak strek:) men ikke sikker på om det er skyggestrek ..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...