Gjest gangstersquad Skrevet 5. oktober 2014 #1 Skrevet 5. oktober 2014 Det begynte med at han datt ned fra en stige. Så dro han på jakt et par dager seinere og skada foten enda mer.Nå sitter han i en stol med foten på en krakk mens vi er hos mormor og maler Men.. han går ikke til legen fordi det er muskelstrekk og de får ikke gjort noe annet enn å gi han smertestillende. Det må lege seg selv. Enig? Uenig?
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #2 Skrevet 5. oktober 2014 Spiller det noen rolle hva vi mener? Han er sikkert en voksen mann som kan bestemme det selv. Anonymous poster hash: e17ba...0f8
Gjest gangstersquad Skrevet 5. oktober 2014 #3 Skrevet 5. oktober 2014 Spiller det noen rolle hva vi mener? Han er sikkert en voksen mann som kan bestemme det selv. Anonymous poster hash: e17ba...0f8 Du trenger ikke la den dårlige dagen din gå utover oss andre.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #4 Skrevet 5. oktober 2014 Teit å lage innlegg om en fyr med muskelstrekk. Uinteressant Anonymous poster hash: cdee3...e94
Gjest gangstersquad Skrevet 5. oktober 2014 #5 Skrevet 5. oktober 2014 Teit å lage innlegg om en fyr med muskelstrekk. Uinteressant Anonymous poster hash: cdee3...e94 Ok. Jeg lurte på om det er lurt å dra til legen eller ikke? Hvis du ikke har noen erfaringer med det så hold heller kjeft.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #6 Skrevet 5. oktober 2014 Jeg tror ikke han behøver å gå til lege i første omgang, men blir det ikke bedre ila 7-10 dager er det greit å få en sjekk. Men vanskelig å overbevise men i voksen alder om hva man mener er best for dem.. Lykke til, og drit i de over her. Selvsagt skal du kunne skriver her om alt. Anonymous poster hash: 069d0...0db
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #7 Skrevet 5. oktober 2014 Aner ikke hva de gjør med muskelstrekk, men hvordan er han så sikker på at det er det som er problemet og ikke noe annet? Hvis mannen sitter på tronen og komanderer og befaler ville jeg ha insistert på legevisit. Mens er han i en ikke dødelig sinnstilstand ville jeg ha latt han ta den avgjørelsen... Anonymous poster hash: 3f36e...bdb
Gjest gangstersquad Skrevet 5. oktober 2014 #8 Skrevet 5. oktober 2014 Jeg tror ikke han behøver å gå til lege i første omgang, men blir det ikke bedre ila 7-10 dager er det greit å få en sjekk. Men vanskelig å overbevise men i voksen alder om hva man mener er best for dem.. Lykke til, og drit i de over her. Selvsagt skal du kunne skriver her om alt. Anonymous poster hash: 069d0...0db Hehe! Ja, er det ikke sånn da, han skal aldri gå til legen Greit å få en "bekreftelse" fra andre også på at det ikke er noe farlig sånn ved første stund Takk for det, klarer nok å heve meg over de :-) Hehe!
Gjest gangstersquad Skrevet 5. oktober 2014 #9 Skrevet 5. oktober 2014 Aner ikke hva de gjør med muskelstrekk, men hvordan er han så sikker på at det er det som er problemet og ikke noe annet? Hvis mannen sitter på tronen og komanderer og befaler ville jeg ha insistert på legevisit. Mens er han i en ikke dødelig sinnstilstand ville jeg ha latt han ta den avgjørelsen... Anonymous poster hash: 3f36e...bdb Vi kan selvfølgelig ikke være sikre, men alt av symptomer som står på nettet stemmer.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #10 Skrevet 5. oktober 2014 Hvis det bare er en lett muskelstrekk er det ikke noe å gå til legen for, nei. Det er det ingen her som gjør heller. Anonymous poster hash: aed97...c84
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #11 Skrevet 5. oktober 2014 Hvor er det han har vondt da? Etter fall kan man jo ha brist/brudd i bakhodet også... Anonymous poster hash: 89f60...186
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #12 Skrevet 5. oktober 2014 Går det ikke over løpet av en uke så burde han gå til lege, ellers ser jeg ingen grunn. Anonymous poster hash: bc128...535
Gjest gangstersquad Skrevet 5. oktober 2014 #13 Skrevet 5. oktober 2014 Hvor er det han har vondt da? Etter fall kan man jo ha brist/brudd i bakhodet også... Anonymous poster hash: 89f60...186 Var ikke sånt fall heldigvis, bare sånn at han klarte å tråkke galt :-) Han har "bare" vondt i beinet :-)
Gjest gangstersquad Skrevet 5. oktober 2014 #14 Skrevet 5. oktober 2014 Går det ikke over løpet av en uke så burde han gå til lege, ellers ser jeg ingen grunn. Anonymous poster hash: bc128...535 Takk for svar :-)
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #15 Skrevet 5. oktober 2014 Hvor er det han har vondt da? Etter fall kan man jo ha brist/brudd i bakhodet også... Anonymous poster hash: 89f60...186 Var ikke sånt fall heldigvis, bare sånn at han klarte å tråkke galt :-) Han har "bare" vondt i beinet :-) Du kan få brist/brudd kun av overtråkk også, men går jo fint an å vente noen dager og se hvordan det går. Han får sitte med foten høyt i mellomtida Anonymous poster hash: fe95c...9f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå