Gå til innhold

Hvor ofte drikker du alkohol?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg drakk en 0,33 cl ølboks på fredag, og siste fest var for fire uker siden (jeg tålte ikke en dritt, så holder meg unna heretter en good stund). Neste "planlagte" vinkveld er i slutten av november, men da har vi barnepass og.

Koste meg kun med brus igår, veldig godt å kun være trøtt pga ungene, ikke med litt øl/vin i blodet når man våkner.. Mer eller mindre hele min newsfeed på fb er full av folk som er på fester på lørdagskvelder, men dette er folk uten småbarn da :-) 

Anonymous poster hash: 4e7c9...020
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig sjelden.

Tar kanskje et glass eller to i løpet av sommeren, men denne sommeren har jeg ikke smakt dråpen så det kan gå år mellom hver gang.

Har barn mellom 5 og 13 år, fyllefest har jeg ikke vært på i det hele tatt siste 15 årene.

Tror nesten jeg er så nærme avholds du kan komme uten å faktisk være det ;)

Anonymous poster hash: c0d15...947

Skrevet

Aldri. Ikke drukket alkohol på snart 8 år

Anonymous poster hash: 84d04...4e2

Skrevet

Kanskje to ganger i året..

Skrevet

3-4 ganger i året

Anonymous poster hash: 6988a...d75

Skrevet

Det er langt mellom kanskje 4 vinkvelder med venninner ila ett år, jeg drikker bare hvit vin, kjenner ikke att fyllekuler frister.

Skrevet

Tar som regel alltid et glass vin på fredag og lørdag

Skrevet

Et glass vin eller to? Kanskje i snitt en gang i uken. Mer enn det? Sjeldnere enn en gang i året.

Anonymous poster hash: 4e8cb...375

Skrevet

På sommeren juni-august: Kanskje 2-5 glass i uka

På vinteren september-mai: Kanskje 3 glass i løpet av hele perioden

Julaften: 2 glass ca

Anonymous poster hash: 3d6b9...88c
Skrevet

To til tre ganger i uken, kanskje? Jeg setter stor pris på et glass vin til middag - det kommer an på hva som står på menyen om vi velger hvit eller rød. I går drakk jeg en Martini i badekaret :)

Går aldri på "fylla", men det gjør vel de færreste dannede mennesker? ;)

Skrevet

Vi er på fest/selskaper ca. 5 ganger i året og da drikker vi alkohol..

Anonymous poster hash: fad42...20a
Skrevet

Drikker litt de gangene vi er på fest/i bryllup, to-tre ganger i året. Har festet nok i mine yngre dager:)

Skrevet

Det blir vel 2-4 ganger i året + de likørene vi får i Kroatia etter maten når vi spiser ute.

Skrevet

Er vi hjemme i helgen uten planer så åpnet vi gjerne en flaske vin til maten.

Skrevet

Har drukket 2 ganger i år, begge høytidelige sammenkomster/fester.

Gjennomsnittet er vel 2 ganger pr. år. 

Anonymous poster hash: 3545e...aaf
Skrevet

Tja,varierer veldig. Vi kan godt drikke et glass vin til maten i helgene,men ikke hver helg. Ingen vin denne helga.

Blir jeg bedt i bursdag eller er på jentekvelder drikker jeg noen glass.

Anonymous poster hash: 34406...8c3

Skrevet

Tidvis flere ganger i uken, andre perioder ikke i det hele tatt. Har som regel en vinkartong på gang

Anonymous poster hash: 9da47...fb1

Skrevet

Tja. Kanskje 3-4 ganger i året. Men da stort sett ikke mer enn et par glass vin.

Anonymous poster hash: 70f0e...0bf

Skrevet

Avholds. 

Tåler ikkje alkohol på grunn av dårlig lever. 

Skrevet

Gravid nå,så da er det i grunn unødvendig å si st jeg ikke rører alkohol. Ellers så drikker jeg kanskje 1 gang i måneden eller sjeldnere. Drikker helst på fest og de har det blitt færre av etter at jeg ble mamma for 2 år siden. Har liksom ikke tid ig overskudd til å hangle etter en tur på byen nå lengre!;)

Anonymous poster hash: 5cc7e...56a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...