Lakrisogvin Skrevet 5. oktober 2014 #1 Skrevet 5. oktober 2014 Hat: Yngste ble syk i natt, magesjau som min mor sier Ventingen på at det skal smitte til oss andre Lite søvn i natt Elsk: Pappan tok ansvar og jeg fikk beskjed om å sove videre. Beste mannen! Yngste kom seg om badet før noe kom opp = ren seng (!) Eldste koser seg i senga mi med iPad og barnetv. Ganske fint😃 Mest elsk faktisk, hvem skulle trodd det? -og kanskje vi andre slipper unna? Da blir det bare elsk!
☆☆☆ Skrevet 5. oktober 2014 #2 Skrevet 5. oktober 2014 Hat: lys våken baby i over ein time i natt. Min tur å stå opp tidlig Elsk: blide ungar
moota m storebror&lillebror Skrevet 5. oktober 2014 #3 Skrevet 5. oktober 2014 Hat Migrene Halsbrann Oppblåst og litt vond mage Alt er min feil for jeg har spist sukker Elsk Sovet lenge Ca fint vær Høstferie
ms.Pond Skrevet 5. oktober 2014 #4 Skrevet 5. oktober 2014 Bare elsk i dag Vært på kino med godgutten og pappaen, og påfølgende tur i byen, besøk på lekeplass og lunsj/middag før vi dro hjem. Nydelig vær og i det hele tatt en fantastisk fin dag. Bittelitt hat nå på kvelden da: Overanstrengt meg litt, så kjenner det godt på formen og magevondt. Men det er verdt det likevel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå