Gå til innhold

Hjelp....diskuterermed gubben så busta fyker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva mener dere?

Uenighet 1: vi må ha ny sofa. Skinn eller stoff? Ungene er 6 og 10 innen sofa er på plass...

Uenighet 2 : skal alle sko settes inn i skapet i gangen, eller kan ca et par per person stå i gangen? Hva er " vanlig"?

Venter spent på svar :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stoffsofa og sko i gangen

Anonymous poster hash: 73094...9ec

Skrevet

Stoffsofa, ingen sko i gangen.

Anonymous poster hash: 5d287...42e

Skrevet

Stoffsofa. Et par sko hver i gangen.

Anonymous poster hash: 24934...5f8
Skrevet

Enig med de andre. Stoffsofa og ett par sko pr pers i gangen (såsant dere ikke har 18 unger og alle bor hjemme, da er det praktisk med sko i skap.... ;) ).

Anonymous poster hash: 6b9fb...ced
Skrevet

I en ideell verden vil jeg hatt stoffsofa og et par sko pr. person i gangen. I den virkelige verden har vi en kjip skinnsofa og hundre par sko i gangen. Slik blir det nok i noen år til.

Skrevet

Stoff!

Sko man bruker daglig kan stå fremme. Det man bruker sjeldnere står i skapet.

Anonymous poster hash: b1d8b...035

Skrevet

Det blir fryktelig mye støv fra en stoffsofa, men samtidig er de bedre å sitte i...

Hm... Jeg tror jeg hadde gått for en god skinnsofa.

Sko i gangen! Vi har alle våre i gangen, det blir litt å rydde hver dag- men det går bra for vår del 😉

Anonymous poster hash: 585b5...f79

Skrevet

I en ideell verden vil jeg hatt stoffsofa og et par sko pr. person i gangen. I den virkelige verden har vi en kjip skinnsofa og hundre par sko i gangen. Slik blir det nok i noen år til.

Sånn er det her også. Byttet ut godstolene nettopp da og fikk bytta fra skinn-ønske til stoff i siste liten og er så glad for det! :)

Alle har skoene i veien. Det hender jeg rydder noen i skapene, men det har slett ingen hensikt :P

Skrevet

Slik er det her og, men eg hadde kanskje kjøpt stoffsofa om ungane var så gamle og me måtte ha ny. (men du verda så sutalaust det er med gamal skinnsofa..!)

Skrevet

Her er det stoffsofa (ull, lett å holde pen) og ingen sko i gangen. Vi har skyvedørsgarderobe med skohyller i inngangspartiet, så ikke noe stress å holde det ryddig og fritt for klær og sko :)

Anonymous poster hash: 23a35...3dd

Skrevet

Stoffsofa! Hadde aldri verden hatt skinn. Mamma har det, men hun har 4 hunder og 2 katter, de ligger alle i sofaen og legger igjen en million hår, grus og møkk så jeg skjønner det er praktisk for henne, men unger er ikke grunn nok til skinnsofa.

Vi har en skohylle i gangen som det står en del sko i, inne i skapet har vi bare pensko, støvler og slikt som ikke brukes hver uke.

Anonymous poster hash: c31ef...112

Skrevet

Et par sko hver i gangen. Må jo kunne bo i sitt eget hjem uten at det må være helt sterilt å tenker jeg. Nå det gjelder sofa ville jeg valgt etter smak og behag, og det er jo ikke sikkert dere er enige om. Personlig ville jeg ha valgt stoff pga komfort og utseende. Litt mer praktisk er det kanskje med skinn, hvis det skule søles i sofaen er det jo litt mer renslig 

Anonymous poster hash: 7a8a7...d6e
Skrevet

Stoffsofa, vi har aldri hatt skinn, og skal aldri ha det heller. Har valgt en sofa som er lett å rengjøre og når jeg støvsuger tar jeg bare en lett sveip over sofaen også :) I gangen har vi de skoene vi bruker daglig framme, samme med yttertøyet. Annet tas frem ved behov :)

Skrevet

Stoffsofa. Skinn er harry synes jeg.

Skohylle i gangen til sko vi bruker daglig. Resten står i inneboden.

Anonymous poster hash: 8be6f...1da
Skrevet

Stoffsofa.

Sko som er i daglig bruk kan stå i gangen.

Anonymous poster hash: 2f050...591

Skrevet

Stoff og alle sko i skap

Anonymous poster hash: e024c...926

Skrevet

Stoffskifte og åpen skohylle i gangen. Til og med de minste klarer å plassere skoene riktig da og du unngår rot.

Anonymous poster hash: 91966...bcf

Skrevet

Vi byttet akkurat fra skinnsofa til stoffsofa. Veldig deilig, men ifølge ungene er vi veldig kjedelige nå, for nå må de være mer forsiktige. Med skinnsofaen så hr igrunn det meste vært greit, for den kunne jo bare vaskes. Det går ikke med stoff. Og det er faktsik de to eldste som er været. 17åringen måtte fjerne sjokolade hun hadde spist liggende i sofaen, smeltet inn i stoffet. Og kjip som jeg var så måtte hun få skrape av selv før hun vasket. Hun tok hintet om å spise ting mer forsiktig etter det da. For de minste kunne vi ha hatt stoffsofa for lenge siden.

Vi har skoskap, og alle har ett par sko stående i gangen. De blir lagt i hylla når vi skal støvsuge, utover det så får ett par stå i gangen.

Anonymous poster hash: 7bd9e...b13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...