Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #1 Skrevet 4. oktober 2014 Til de som lurer på hvordan man vet man er ferdig med ungeproduksjon: Dette er tredje og garantert siste gangen jeg er gravid. 33 uker på vei og det er vonter og dårlig søvn og i det hele tatt- tidligere har jeg ikke tenkt at jeg er ferdig, men det kjenner jeg at dette orker jeg ikke gå igjennom igjen. Vondt å sitte, ligge, gå, stå. Dobesøk er et lite helvete og ikke sover jeg om natta. Utblåsning - takk for oppmerksomheten! Anonymous poster hash: e779c...848
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #2 Skrevet 4. oktober 2014 Min siste gang også! Jeg satt og gråt over 4 mnd. med bekkenløsning, null søvn og alt som følger med det å være handicappa og ha konstant vondt. Da det gikk opp for meg: jeg gjør aldri dette igjen. Da følte jeg meg sååå letta! aldri mer! Anonymous poster hash: de2fd...d2c
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #3 Skrevet 4. oktober 2014 Samme her. Er nr to, og ikke pokker om jeg gidder dette en gang til. Er jo utslitt før ungen kommer, får ikke sove, vondt å gå, kan ikke sitte uten press over alt. Hadde første vært like jævlig hadde det ikke blitt en nr 2 heller, det er helt sikkert. Anonymous poster hash: b0cd1...f88
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #4 Skrevet 4. oktober 2014 Så godt å høre at man kan føle det sånn! Jeg er 32 uker på vei med nr 2, og har fremdeles ikke tatt igjen startvekta fra da jeg ble gravid, 2 kg gjenstår. Jeg kaster opp alt jeg spiser før kvelden, og har dermed null energi. Gråter av utmattelse hver dag etter jobb, på tross av at jeg nå er delvis sykemeldt og dermed jobber mindre. Sover også dårlig pga barnet i magen kun sparker inn i blæra, og jeg må dermed løpe på do konstant. Osv osv. Likevel skriker hver celle i kroppen min etter flere barn. Og hver kveld når jeg legger meg så er konklusjonen at jeg jo klarte nok en dag. Jeg blir derfor glad for å lese at det er mulig å føle seg ferdig, og at man ikke skal kjenne på ønsket om flere barn for alltid. Satser på at jeg også får den følelsen om ett svangerskap eller to. :-) Anonymous poster hash: 484bc...aa2
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #5 Skrevet 5. oktober 2014 Etter 4 barn fikk jeg ENDELIG følelsen av at nå er jeg helt ferdig med å gå gravid. Anonymous poster hash: 490d1...565
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #6 Skrevet 5. oktober 2014 Etter 4 barn fikk jeg ENDELIG følelsen av at nå er jeg helt ferdig med å gå gravid. Anonymous poster hash: 490d1...565 Hehe.. Jeg også I tillegg ble jeg alene i siste svangerskap og med tre barn under 4 år pluss en 10 åring så har jeg følt meg helt overveldet og mettet på barn etter siste fødsel. Jeg steriliserte meg i fjor og har ikke angret en dag Nå er de fra 4-14 år og jeg gleder meg masse til en ny epoke i livet uten barnehagebarn. Har tross alt hatt barn i brhg i 14 år når minste begynner på skolen Anonymous poster hash: da98d...242
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #7 Skrevet 5. oktober 2014 Tenkte det samme med nummer to.. Var et problemfritt sv.skap, frisk og fin frem til uke 34, jobbet helt fullt frem til da.. Men på psyken tok det på!! Ble så utrolig deprimert av å gå gravid, men da hun kom ut og ble 8-9 uker ble det bedre. Nå er minste 6 mnd, og jeg vet jeg vil ha en nummer 3 :-) Anonymous poster hash: f39a8...6bf
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #8 Skrevet 5. oktober 2014 Sånn hadde jeg det også. Nå er minstemann ett år, og jeg er veldig glad for at jeg er ferdig med graviditeter! Anonymous poster hash: 09543...ed0
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #9 Skrevet 5. oktober 2014 Sliter i svangerskapet jeg og men takler det topp. Prøver på nr 6. Det er jo barre 9 mnd. Har opplevd verre tilstander en gravid tilstand. Anonymous poster hash: f0a25...447
Bonanza Skrevet 5. oktober 2014 #10 Skrevet 5. oktober 2014 Etter 4 barn fikk jeg ENDELIG følelsen av at nå er jeg helt ferdig med å gå gravid. Anonymous poster hash: 490d1...565 Det satser og håper jeg på her også!
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #11 Skrevet 5. oktober 2014 Sa jeg og, men så kom barnet ut...... Anonymous poster hash: afab0...7fe
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #12 Skrevet 5. oktober 2014 Jeg er også helt sikker på at jeg er ferdig, etter tredje svangerskapet. De to første skal også ha oppmerksomhet, jeg vil i jobb igjen og ha noenlunde et eget liv igjen etterhvert, pluss at det gikk veldig på psyken sist, med tanker om at ting kunne gå galt. Er veldig glad for at følelsen av å være ferdig kom :-) føler meg komplett! Anonymous poster hash: 0e4ff...a81
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #13 Skrevet 5. oktober 2014 Det sa jeg også og jeg var så overlykkelig over at jeg følte meg ferdig slik at jeg slapp å gå rundt å pine meg selv etterpå. Men så kom babyen ut og nå går det mot nr 4. Anonymous poster hash: 04136...929
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #14 Skrevet 5. oktober 2014 Etter 4 barn fikk jeg ENDELIG følelsen av at nå er jeg helt ferdig med å gå gravid. Anonymous poster hash: 490d1...565 Vi ønsker oss også egentlig 4 barn. Men jeg visste at nå er jeg ferdig med å gå gravid. Vil gjerne bli mamma igjen. Men ikke på DEN måten jeg er ikke trøtt på barn (enda ) bare graviditet... Anonymous poster hash: de2fd...d2c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå