Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #1 Skrevet 4. oktober 2014 Vi skal på kieltur med jobben fra mandag til onsdag. Der har vi fått beskjed om at vi må betale alt av drikke selv. Der jeg jobbet før var drikke til maten alltid inkludert på obligatoriske samlinger. Er det vanlig at man må betale selv? Anonymous poster hash: edaa8...e92
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #2 Skrevet 4. oktober 2014 Da vil jeg tro det er alkohol som ikke inngår - Syns forsåvidt ikke det er så galt. Vann er vel inkludert vil jeg tro? Anonymous poster hash: 24ab7...ebc
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #3 Skrevet 4. oktober 2014 Det er godt mulig dette er helt normalt. Kanskje jeg bare er litt for godt vant fra gamlejobben. Hvis man ber om vann får man sikkert det gratis ja Anonymous poster hash: edaa8...e92
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #4 Skrevet 4. oktober 2014 Må innrømme jeg synes det er helt greit at jobben ikke kjøper alkohol til de ansatte. Men nå drikker jeg så lite alkohol at jeg like gjerne kunne vært avholds også da. For øvrig jobber jeg på et sykehus hvor vi er så utrolig heldige å ha hele 500 kr per person til rådighet for julebord. Sier seg selv at det ikke blir særlig ekstravagant... LOL. Anonymous poster hash: 6b569...ad6
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 4. oktober 2014 #5 Skrevet 4. oktober 2014 oi, vi har 300 pr pers;) det er ikke uvanlig å måtte holde drikke til maten selv, selv om enkelte private firma muligens koster det på sine ansatte.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #6 Skrevet 4. oktober 2014 oi, vi har 300 pr pers;) det er ikke uvanlig å måtte holde drikke til maten selv, selv om enkelte private firma muligens koster det på sine ansatte. Hmmm... Når du sier det tror jeg det var 300, ikke 500, hos oss også. 😂 Skikkelig ekstravagansa assa. 😎 Anonymous poster hash: 6b569...ad6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå