Gå til innhold

Er så lei meg! Vi bare krangler ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hele lørdagskosen ble ødelagt, før den en gang startet ;(

Jeg fyrer meg opp for filleting, han er konstant sjalu og gjør meg lei meg og irritert over at han hele tiden prøver å "ta meg" for å gjøre noe med en eller annen mann jeg måtte være i kontakt med. Vi er selvfølelig sliten for tiden, er mye å gjøre for oss begge. Men vi har latt det gå langt, for langt. Vi kaller hverandre stygge ting, koser oss ikke sammen og jeg kjenner jeg nå har mer negative følelser for mannen min enn hva jeg har av positive. Det er så fælt! Tenker på vår felles datter, 1000 tanker svirrer i hodet mitt. Hva skal vi gjøre? Hva skal jeg gjøre?

Anonymous poster hash: aabfe...111

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at dere må vokse opp ganske så fort. Hvorfor krangle for bagateller? Om det oppstår noe så bør dere sette dere ned rolig å snakke om det. Hvorfor er kjæresten din sjalu? Er det noe du kan gjøre med det? Er det noe han kan gjøre? Det er ingen vits i å rope til hverandre eller kalle hverandre stygge ting. Selv min fireåring vet at "den som sier det, er det selv". Snakk sammen og respekter hverandre. Så fort respekten er borte er det vanskelig å få forholdet på rett kjøl. Kanskje trenger dere hjelp av en tredjepart. Er begge motivert for å brette opp ermene og få til hverdagen sammen? Så vil jeg si at det er viktig å snakke med hverandre om hvordan dere har det, ikke bare snakk med venner eller familie. Snakk sammen - kommunikasjon! :) 

Lykke til! Håper dere finner hverandre igjen.

Anonymous poster hash: 236b9...b2f
Skrevet

Meld dere på kommunikasjonskurs!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...