Gå til innhold

Enda ett innlegg om kjæresten min.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er skikkelig spillenerd. Og da mener jeg skikkelig. Akkurat nå er han på LAN sammen med noen kompiser. Han jobbe offshore, 4 uker av, 4 uker på, så har en skikkelig jobb og alt dette der.. Men denne spillinga plager meg litt kjenner jeg.. Altså, det gjør meg ingenting at han spiller, men at han faktisk stikker på LAN? Hva hadde dere tenkt om en sånn mann?

Anonymous poster hash: 19292...e99
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er skikkelig spillenerd. Og da mener jeg skikkelig. Akkurat nå er han på LAN sammen med noen kompiser. Han jobbe offshore, 4 uker av, 4 uker på, så har en skikkelig jobb og alt dette der.. Men denne spillinga plager meg litt kjenner jeg.. Altså, det gjør meg ingenting at han spiller, men at han faktisk stikker på LAN? Hva hadde dere tenkt om en sånn mann?

At han er svært lite å samle på.

Anonymous poster hash: 8ef9e...d8e

Skrevet

Hans store lidenskap, ikke noe verre enn de som elsker å fiske!! :) Så lenge det ikke tar over livet hans, ville jeg ikke bekymret meg. :)

Anonymous poster hash: 6e800...fef
Skrevet

Helt uaktuelt som farsemne, iallefall.

Skrevet

Det spørs jo hvor ofte han forsvinner for å spille. Er det snakk om lan (noe jeg forbinder med tenåringer) noen få ganger i året, ser jeg ikke problemet. Er det derimot snakk om flere helger hver friperiode hadde jeg skygger banen.

Går spillingen ut over deres sosiale liv ellers?

Skrevet

Du har jo fått vite hva vi mener om han tidligere, HI.

Han prioriterer ikke deg og ikke forholdet. Og slik er det i den perioden dere liksom skal være forelskede. Hvor prioritert tror du at du og ev. fremtidige barn blir når forelskelsen er borte?

Hvis du trives med å ha det slik, fortsett å være kjærest med ham. Hvis ikke, så gjør noe med det...

Anonymous poster hash: fbbea...870

Skrevet

En hobby er en hobby.

Forstår ikke hvorfor spill skal gjøre en mann uaktuell som ektemann og far. 

Skrevet

Om han er en helg på lan eller en helg på elgjakt gir vel akkurat det samme resultatet for deg, han er borte. I så måte synes jeg ikke spilling er noe annerledes enn andre hobbyer.

Jeg synes, og nå har jeg ikke lest de andre innleggene dine, ikke du kan forvente at han skal sitte og holde lanke med deg i alle de ukene han er hjemme. Han må antagelig legge bort mye av det han liker å drive med i de fire ukene han er ute, mens du da har allverdens tid til å dyrke egne hobbyer og vente på han. Når han kommer hjem, så skal han rekke alt han har lyst til på fire uker før han drar igjen, da sier det seg vel selv at han av og til prioriterer å for eksempel dra på lan med en kompis.

Skrevet

Er det noen forskjell på det og å dra på fisketur en helg med kamerater?

Har selv en mann som drar på lan en helg i ny og ne med gutta, det er hans hobby.

Hjemme spiller han lite. Han får spille så mye han vil etter barna er lagt, men han prioriterer ikke spill etter vi fikk barn.

Han er 4 uker på jobb, selvsagt må han få lov til å ha litt egentid. Men det må selvsagt du også. Hvis han har en helg, så Bør du få en helg/dag til din disposisjon.

Anonymous poster hash: 07d03...bad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...