Salvador Skrevet 4. oktober 2014 #1 Skrevet 4. oktober 2014 Noen som har tatt den testen som kan fortelle meg hva egentlig resultatet viser???? Jeg scoret høyest på "harmoni" deretter "trygghet" og "hjelpe andre" på tredje. Men det hjelper meg svært lite, jeg ville vite hvilket yrke jeg passet best i, og de stikkordene forteller meg ingenting....
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #2 Skrevet 4. oktober 2014 Tok testen nå og på siden av scoren din (fargelinjen) på de ulike områdene står det 'vis yrket'. Klikk på dem. Anonymous poster hash: edf37...8fa
Salvador Skrevet 4. oktober 2014 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2014 Tok testen nå og på siden av scoren din (fargelinjen) på de ulike områdene står det 'vis yrket'. Klikk på dem. Anonymous poster hash: edf37...8fa fant en annen test som het interessetesten, da kom det opp, men ikke på den andre, :s
Salvador Skrevet 4. oktober 2014 Forfatter #4 Skrevet 4. oktober 2014 fanken... :(Jeg kommer alltid til pleie og omsorg, uansett hvilken test jeg tar.... Vil ikke være sykepleier lenger!
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #5 Skrevet 4. oktober 2014 fanken... :(Jeg kommer alltid til pleie og omsorg, uansett hvilken test jeg tar.... Vil ikke være sykepleier lenger! Ta videreutdanning til familieterapeut Anonymous poster hash: edf37...8fa
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #6 Skrevet 4. oktober 2014 fanken... :(Jeg kommer alltid til pleie og omsorg, uansett hvilken test jeg tar.... Vil ikke være sykepleier lenger! Jeg tok en lignende test gjennom nav for mange år siden + lang samtale/intervju med "yrkesveileder" (tror jeg var der et par timer bare til samtale). Både skriftlig og muntlig fikk jeg spørsmål om det var noen yrker jeg ikke kunne tenke meg. De ENESTE yrkene både testen og veilederen mente ville passe til meg var akkurat disse yrkene! Fikk lang rapport om hvorfor også, mange sider som tolket testen og inntrykk fra samtale. Jeg valgte en helt annen retning. Men likevel, så ser jeg at jeg i nårværende yrke bruker svært mange av de egenskapene som de andre yrkene også krever. Som sykepleier er du jo egentlig litt "potet", kan brukes til det meste. Så hva kunne du tenke deg? Vil du gå over i en annen jobb eller vil du ta en ny utdannelse - eller kan videreutdannelse være noe slik at du kan gjøre noe helt annet innen helsevesenet? Om du skulle velge fritt, hva ønsker du aller mest å jobbe med? Anonymous poster hash: 8ba59...f19
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #7 Skrevet 4. oktober 2014 Hvor finner jeg disse testene? Anonymous poster hash: 93864...1ce
Salvador Skrevet 5. oktober 2014 Forfatter #8 Skrevet 5. oktober 2014 Hvor finner jeg disse testene? Anonymous poster hash: 93864...1ce Jeg googlet egentlig bare "hva skal jeg bli" og så kom det opp som alternativ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå