Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #1 Skrevet 4. oktober 2014 Jeg orker ikke mer nå, men vet ikke hvordan jeg skal få sagt det. Vi har aldri hatt god kommunikasjon, så dette blir vanskelig. Det kommer til å komme som lyn fra klar himmel for han, selv om det ikke burde det. Han burde ha sett varsellampene blinke for lenge siden, men er alt for opptatt med seg selv. Hvordan kan jeg gjøre det mest mulig skånsomt? Anonymous poster hash: da9c7...2e8
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #2 Skrevet 4. oktober 2014 "Jeg tror det er best vi gjør det slutt, fordi (sett inn forklaring). Jeg skjønner at dette er litt å fordøye, men jeg har bestemt meg for å flytte/at du må flytte så fort som mulig. Beklager, men dette funker ikke for meg lenger" Anonymous poster hash: 4455c...e04
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #3 Skrevet 4. oktober 2014 "Jeg tror det er best vi gjør det slutt, fordi (sett inn forklaring). Jeg skjønner at dette er litt å fordøye, men jeg har bestemt meg for å flytte/at du må flytte så fort som mulig. Beklager, men dette funker ikke for meg lenger" Anonymous poster hash: 4455c...e04 Syns du det var skånsomt? Det var jo hjerterått 😱 Anonymous poster hash: da9c7...2e8
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #4 Skrevet 4. oktober 2014 "Jeg tror det er best vi gjør det slutt, fordi (sett inn forklaring). Jeg skjønner at dette er litt å fordøye, men jeg har bestemt meg for å flytte/at du må flytte så fort som mulig. Beklager, men dette funker ikke for meg lenger" Anonymous poster hash: 4455c...e04 Syns du det var skånsomt? Det var jo hjerterått 😱 Anonymous poster hash: da9c7...2e8 Synes det var helt greit, jeg. Kall en spade for en spade, og ikke et greip. Anonymous poster hash: 80354...01a
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #5 Skrevet 4. oktober 2014 "Jeg tror det er best vi gjør det slutt, fordi (sett inn forklaring). Jeg skjønner at dette er litt å fordøye, men jeg har bestemt meg for å flytte/at du må flytte så fort som mulig. Beklager, men dette funker ikke for meg lenger" Anonymous poster hash: 4455c...e04 Syns du det var skånsomt? Det var jo hjerterått 😱 Anonymous poster hash: da9c7...2e8 Hvorfor pakke det inn så mye? Han må jo skjønne at hun mener det, og å si det pent rett ut er mye bedre enn å dille og dalle. Selvsagt, er han typen til å ta selvmord av en sånn beskjed ville jeg nok gått mer skånsomt frem.. Anonymous poster hash: 4455c...e04
geitemarken Skrevet 4. oktober 2014 #6 Skrevet 4. oktober 2014 Man må nesten bare si det. Den mest skånsomme måten er å være ærlig. Hardt der og da, men mest skånsomt i lengden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå