Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #1 Skrevet 4. oktober 2014 Skal ha treningstøy som jeg kan bruke på senter og ved gå og sykkelturer, hva trenger jeg? Plan er å gå ned litt og stramme opp, ikke hatt treningstøy siden gytingen så aner ikke hva som er greit å ha. Vil ikke ha dyrt eller fancy men funksjonelt som funker. Tips? Anonymous poster hash: 80ce8...98c
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #2 Skrevet 4. oktober 2014 Treningstights. Röhnisch har mange modeller med høyt og behagelig liv, og Nike har god kvalitet. En god Trenings BH (med god støtte hvis du skal hoppe mye), kortermet t-shirt (nike og adidas har mange til 150-300 kr stk). Gode sko! Prøv i butikken og si hva de skal brukes til. Jeg bruker Asics pga at de passer meg godt og fordi jeg løper mye. Til utebruk bør du ha en lett jakke, det finnes mange fine modeller fra feks nike og Kari Traa. Anonymous poster hash: 6b646...ce4
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #3 Skrevet 4. oktober 2014 Takk for svar, sko til inne og ute har jeg. Der er jeg kresen men resten er jeg blank på. Xxl greit utvalg og pris? Anonymous poster hash: 80ce8...98c
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #4 Skrevet 4. oktober 2014 Jeg foretrekker tights, men en kortbukse fungerer også. Hvis du pleier å bruke BH bør du ha en god en uten spiler (jeg har passe små pupper som ikke henger og trenger ikke BH, men de fleste foretrekker å bruke det) og en truse uten blonde og dill som sitter godt. På overkroppen kan du bruke hva som helst av gamle T-skjorter. Ute er det godt med en vindjakke. Det viktigste i tillegg til gode sko er egentlig en refleksvest. Det blir tidlig mørkt og skal du gå ute på kvelden er det en forutsetning for å gå trygt. Anonymous poster hash: 8ffa9...f07
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå