Gå til innhold

Noen som har tatt vaginaloperasjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, er det noen som har tatt en vaginaloperasjon, intimkirugi? 

Føler meg ganske vid etter 3 fødsler, 3 store barn. Har nå begynt å tenke tanken på å operere meg, men vet ikke heilt hvordan jeg skal gå frem?

Må jeg gå til fastlegen min for å få henvisning? Kjenner dette frister veldig lite.. :/

Hvor mye koster oppstramming av skjeden hos en privat klinikk? Vurderer sterkt å få gjort det privat. Da slipper jeg ventetiden, i tillegg til å snakke med fastlegen om problemene mine.. Kjenner ganske lite under sex, mannen har aldri klaget. Men kjenner til tider at han sliter litt med å finne stillinger som gjør at han skal få orgasme. :/

Til dere som har operert før. Hvordan var operasjonen, merker dere stor forskjell etterpå?

Anonymous poster hash: 88c21...7a4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette dekkes vel uansett ikke av det offentlige. Ingen erfaring annet enn at jeg lukke trengt det selv.

Anonymous poster hash: 0b99d...cd5

Skrevet

Joda, kan dekkes av det offentlige! Har fått en slik henvisning av fastlegen min videre til gyn med off.avtale som kan vurdere saken videre.

Anonymous poster hash: 1a056...a7b

Skrevet

Har ikke utført noen slik operasjon, om man ser bort fra at jeg lå på operasjonsbordet etter tangfødsel for elleve år siden, og var akkurat som normal igjen etterpå.

Tenkte uansett å tipse litt på at det er jo mulig å gjøre skikkelig heftige knipeøvelser... Det er mye muskler der nede, og selv om du opererer, vil du vel uansett vides ut igjen?

Anonymous poster hash: 92da8...73f
Skrevet

Du må trene musklene dine. Knip, knip, knip!

Anonymous poster hash: c3924...906

Skrevet

Haha, humor i et alvorlig innlegg, skru på tlc nå... En med samme problem som får operert inn ny jomfruhinne! Ikke at jeg kan skjønne det hjelper på problemet, men...

Anonymous poster hash: e9758...4a4
Skrevet

Joda, kan dekkes av det offentlige! Har fått en slik henvisning av fastlegen min videre til gyn med off.avtale som kan vurdere saken videre.

Anonymous poster hash: 1a056...a7b

Hvor lang ventetid er det på dette? Du har ikke tatt operasjon enda?

Knipeøvelser har jeg prøvd på, har vært hos fysioterapeut også. I tillegg til at jordmor sjekket at jeg hadde rett knipeteknikk når jeg reiste hjem fra føden. Ingen forskjell, så nå er neste steg en operasjon..

Hehe.. Er ikke jomfrudommen eg er ute etter akkurat :P

Skrevet

Jeg står på venteliste. Var gynekologen min som syns jeg burde gjøre det. " Stakkar, du kan ikke gå rundt sånn var hans eksakte ord :P

Anonymous poster hash: 82ecf...af7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...