Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #1 Skrevet 4. oktober 2014 Jeg venter på at pizzadeigen skal bli ferdig hevd, i mens er jeg på DIB )) Anonymous poster hash: 11e78...956
klishe89 Skrevet 4. oktober 2014 #2 Skrevet 4. oktober 2014 Ser på tv og venter på maten som mannen lager.
stch85 Skrevet 4. oktober 2014 #3 Skrevet 4. oktober 2014 Ser på skal vi danse, og kikker gjennom her
Elza Skrevet 4. oktober 2014 #4 Skrevet 4. oktober 2014 Ser på tv, sitter i sofaen og spiser baconsvor
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #5 Skrevet 4. oktober 2014 Spiser popcorn og ser tegnefilm på tv Anonymous poster hash: b8d20...4f4
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #6 Skrevet 4. oktober 2014 Spiser kyllingsuppe, drikker cola zero og ser på Skal vi danse. Anonymous poster hash: 67381...f54
Bustetroll Skrevet 4. oktober 2014 #7 Skrevet 4. oktober 2014 Skal vi danse i bakgrunnen, redigerer bilder og nynner på barnesanger
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #8 Skrevet 4. oktober 2014 Furter over mitt altfor triste liv ! Takk for at du spurte Anonymous poster hash: 51c55...6cc
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #9 Skrevet 4. oktober 2014 Jeg ler hver gang jeg ser dette tydeligvis populære spørsmålet her inne Hvis man ser spørsmålet så er man tydeligvis på forumet akkurat nå Man stiller et spørsmål, men spør egentlig om noe annet, noe også alle er fullt innforstått med og svarer deretter - det er egentlig litt komisk Jeg sitter kikker gjennom forumet mens jeg håper motivasjonen skal komme og ta meg slik at jeg kan gjøre noe husarbeid. Er alene, har vært lenge syk og har veldig mye som skulle vært gjort her. Motivasjonen har tydeligvis gått et annet sted i kveld... Lurer på hvem som var så heldig å få den i steden for meg? Anonymous poster hash: 2015f...480
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #10 Skrevet 4. oktober 2014 Jeg ler hver gang jeg ser dette tydeligvis populære spørsmålet her inne Hvis man ser spørsmålet så er man tydeligvis på forumet akkurat nå Man stiller et spørsmål, men spør egentlig om noe annet, noe også alle er fullt innforstått med og svarer deretter - det er egentlig litt komisk Jeg sitter kikker gjennom forumet mens jeg håper motivasjonen skal komme og ta meg slik at jeg kan gjøre noe husarbeid. Er alene, har vært lenge syk og har veldig mye som skulle vært gjort her. Motivasjonen har tydeligvis gått et annet sted i kveld... Lurer på hvem som var så heldig å få den i steden for meg? Anonymous poster hash: 2015f...480 Kvelden er ennå ung! Jeg sto kl 0000 å vasket kjøkkenskap! Livet <3 Anonymous poster hash: 51c55...6cc
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #11 Skrevet 4. oktober 2014 Jeg ler hver gang jeg ser dette tydeligvis populære spørsmålet her inne Hvis man ser spørsmålet så er man tydeligvis på forumet akkurat nå Man stiller et spørsmål, men spør egentlig om noe annet, noe også alle er fullt innforstått med og svarer deretter - det er egentlig litt komisk Jeg sitter kikker gjennom forumet mens jeg håper motivasjonen skal komme og ta meg slik at jeg kan gjøre noe husarbeid. Er alene, har vært lenge syk og har veldig mye som skulle vært gjort her. Motivasjonen har tydeligvis gått et annet sted i kveld... Lurer på hvem som var så heldig å få den i steden for meg? Anonymous poster hash: 2015f...480 Kvelden er ennå ung! Jeg sto kl 0000 å vasket kjøkkenskap! Livet <3 Anonymous poster hash: 51c55...6cc Elsker positive folk som deg! <3 Jeg lager lørdagskvelds til oss og ungene, rydder litt, beundrer gjengen min som sitter og koser seg foran tvn mens jeg er på dib.. Alt samtidig! Anonymous poster hash: a567a...f1a
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #12 Skrevet 4. oktober 2014 Hører på Bob Dylan. Venter på kjæresten som henter ting for overnatting her. Noen barn leker med Lego, en kikker i bok, en spiller på pad. Anonymous poster hash: b9f93...172
moota m storebror&lillebror Skrevet 4. oktober 2014 #13 Skrevet 4. oktober 2014 Har spist middagskvelds og sløver i sofaen. Tenker mannen snart skal legge barna så blir det søppeltv-opptak
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #14 Skrevet 4. oktober 2014 Gomler potetgull ..og ser "skal vi danse"... Anonymous poster hash: bd7f1...13d
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #15 Skrevet 4. oktober 2014 Ser stjernekamp og koser med guttungen som har feber. Anonymous poster hash: a5efb...4a4
Gemini77 Skrevet 4. oktober 2014 #16 Skrevet 4. oktober 2014 Sitter i sofaen med det opererte beinet mitt på Masse puter med et glass rødvin, dib på mobilen og TV'n. Mannen lager helstekt Entrecote med rødvinssaus - barna er lagt og sover søtt ved siden av hverandre.. De er ikke glad i biff og ville gjerne ha pannekaker i dag så da ble det 2 forskjellige middager i dag. Senere blir det å se videre på spenningsserien vi følger på netflix mens vi drikker litt vin og koser oss.. Huset lukter herlig og så koselig med masse stearinlys.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #17 Skrevet 4. oktober 2014 Sitter i kjelleren ved hobbybordet mitt og koser meg. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, men må hvertfall leite frem noen strikkeoppskrifter. Har noe å strikke til en kalender, Sitter og venter litt spent på at ene barnet skal komme hjem. Kommer på toget alene, og blir hentet av storebror på toget. Så her sitter jeg litt på nåler, for jeg syns jo hun egentlig er for liten til å ta toget så langt. Og igrunn seint. Men jeg vet hun ahr storkost seg hos onkel, og hun hadde virkelig godt av denne turn. Når jeg snakket med henne så har hun vokst noen år på det hørtes det ut som. Veldig fornøyd over seg selv at hun torde, hun ahr gledet og gruet seg til dette en stund, selv om det var hun selv som spurte om det. Anonymous poster hash: 5cfd4...45b
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #18 Skrevet 4. oktober 2014 Står utenfor døra til en god venninne og røyker Og litt alkohol.. Nå blir det fest!! Schåll!! Anonymous poster hash: b6e14...79f
MrsMilla Skrevet 4. oktober 2014 #19 Skrevet 4. oktober 2014 Alene hjemme - mannen gjør seg klar til å spille konsert om en times tid. Legger kidsa en etter en. Hun på tre måneder tror det er midt på dagen desverre... elleveåringen prøver å lure seg opp litt lengre enn tenkt registrerer jeg. Gutta sover. Satser på å få samtlige i soveposisjon så raskt som mulig - for så å ta en gylden enkel time med et glass hvitvin og hekleprosjektet mitt. Deretter er det rett i seng, da toåringen står opp supertidlig.
Stripete genser Skrevet 4. oktober 2014 #20 Skrevet 4. oktober 2014 Alene med babyen. De 2 eldste er på hyttetur med faren og svigers
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #21 Skrevet 4. oktober 2014 Er sur Anonymous poster hash: eae37...ad5
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #22 Skrevet 4. oktober 2014 Funderer på hvorfor to av søsknene mine ikke vil ha noe med meg å gjøre, noe jeg ikke får svar på uansett hvem jeg spør. Eneste grunnen til at de har kontakt med meg er for å treffe den suksessrike og kule mannen min og at barna dems skal få bursdags- og julegaver. Dumme meg stiller jo opp gang på gang, blir avfeid, oversett og regelrett skysset ut døra etter at gavene er overlevert. Så tilbringer jeg de neste dagene på å gruble på hvorfor, slår meg til ro med at det får jeg aldri svar på, lover at dette var siste gangen så går jeg på samme smellen enda en gang så er det samme runden igjen. I'm so stupid!!!😫 Anonymous poster hash: 172a8...cb2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå