Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #1 Skrevet 4. oktober 2014 Jeg kan trene og trene, går bra ned i vekt med det og kosthold, men jeg har denne pølsa på magen som aldri blir borte. Har før gått ned til 63 kg og det er ikke pent hvis jeg veier mindre. Men pølsa forblir. Har en vaginal fødsel og et hastekeisersnitt bak neg. Over arret er det og en liten pølse. Dette er nok noe jeg ikke får dekt da det mest er kosmetisk. Men dere som har gjort det, hvor gjorde du det? Hvor mye kostet det? Er du fornøyd? Angrer du eller har du det bedre? Takk for evt svar Anonymous poster hash: a1119...c12
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #2 Skrevet 4. oktober 2014 Jeg fikk det dekt. Gjorde det i Trondheim , husker ikke i farta hva klinikken heter. Jeg er kjempefornøyd og angrer ikke ett sekund Har det mye bedre med normal mage enn den skinnfilla jeg hadde Anonymous poster hash: 022e0...647
Optatium Skrevet 4. oktober 2014 #3 Skrevet 4. oktober 2014 Jeg gjorde det på aleris, fikk det dekket. Anbefaler Colosseum klinikken, svært dyktige kirurger. Angrer på valg av klinikk, men er i grunn fornøyd med resultatet.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #4 Skrevet 4. oktober 2014 Gjorde det i Kristiansand, veldig fornøyd. Fikk det også dekket. Anonymous poster hash: 0a3b9...51c
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #5 Skrevet 4. oktober 2014 Sjekk bloggen til malin Hammersgård Anonymous poster hash: ae807...395
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #6 Skrevet 4. oktober 2014 Jeg gjorde det på colosseumklinikken fikk det dekket i 2010 når den klinikken fremdeles hadde avtale med staten. Så vidt jeg vet har de ikke det nå. Anonymous poster hash: 5061d...c2a
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #7 Skrevet 4. oktober 2014 Takk for svar hvor ille var det siden dere fikk dekt det? Og hva er egentlig kriteriene? Blei det noe tilleggsoperasjon som f.eks fettsuging osv? Hi Anonymous poster hash: a1119...c12
SuperFries Skrevet 4. oktober 2014 #8 Skrevet 4. oktober 2014 Det regnes nå som kosmetisk operasjon, og det er særdeles få som får det dekket. De endret reglene for dette for bare noen få år siden. Dessverre. Har sett litt på priser, og man må ut med rundt 50 000,-. Sånn ca.
Optatium Skrevet 4. oktober 2014 #9 Skrevet 4. oktober 2014 Jeg opererte i 2009 fikk dekket på grunn av stor vektnedgang og mye overflødig hud. Fettsugde 2 kilo foran, men dessverre innbefattet ikke avtalen sidene. Burde tatt med disse på grunn av arrene, men jeg lever godt med det. Det er en smertefull operasjon og rekonvalenstid, men ikke verre enn at jeg gjør det igjen hvis jeg får ødelagt magen av svangerskapet jeg er i nå.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #10 Skrevet 4. oktober 2014 Jeg betalte fettsuging av sidene selv, det ble ikke dekket. Anonymous poster hash: 0a3b9...51c
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #11 Skrevet 4. oktober 2014 Ikke for å kuppe tråden, men hvordan er det å fettsuge? Kan man legge på seg på de stedene igjen? Eller blir man bare veldig rar og uproposjonert dersom man legger på seg? Anonymous poster hash: 8ed19...2d2
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #12 Skrevet 4. oktober 2014 Takk for svar hvor ille var det siden dere fikk dekt det? Og hva er egentlig kriteriene? Blei det noe tilleggsoperasjon som f.eks fettsuging osv? Hi Anonymous poster hash: a1119...c12 Her kan du lese om min operasjon, litt om selve greia og følelsene rundt det, pluss før og etter bilder http://skyhighish.blogg.no/1345808899_min_bukplastikk_plast.html Anonymous poster hash: 022e0...647
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #13 Skrevet 4. oktober 2014 Takk for tilbakemeldinger du som la ut link ser jo helt fantastisk ut ha en fin kveld alle sammen Hi Anonymous poster hash: a1119...c12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå