Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #1 Skrevet 4. oktober 2014 Min har ikke gjort det til nå. Men hun sparker så ofte av seg dyna så jeg kjøpte en sovepose til henne. Med pysj, sovepose og dundyne blir ho ganske varm i blant (for kaldt med bare sovepose). Sparker de like lett av dyna med sokker på? Tenkte kanskje jeg slapp soveposen da Anonymous poster hash: 932f8...c2a
Stripete genser Skrevet 4. oktober 2014 #2 Skrevet 4. oktober 2014 Nei. Synes selv det er deilig å være barbent og hadde fått fnatt med sokker under dyna. Tenker det er deilig for baby å ligge med bare tær. Nå ligger min baby kun i body.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #3 Skrevet 4. oktober 2014 Nei. Ville heller skrudd opp temperaturen litt så det holder med soveposen, eller lagt et teppe over i stedet for dyna. Anonymous poster hash: 7067e...961
KonTiki Skrevet 4. oktober 2014 #4 Skrevet 4. oktober 2014 Her sover vi med vinduet åpent uansett temperatur ute, så baby på 5 mnd ligger med sokker nå på høsten og videre i vinter. Nå skal det sies at vi bor nordpå og her er det kaldt om nettene ;-)
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #5 Skrevet 4. oktober 2014 Min ligger i body og strømpebukse. Er ikke så veldig varm av seg og får helt fnatt av både dyne og sovepose. Så derfor ble det heller strømpebukse :-) Anonymous poster hash: cdf27...d47
❤lille stjerne❤ Skrevet 4. oktober 2014 #6 Skrevet 4. oktober 2014 Nei hun Gjør ikke det for hun sover sammen med meg og da blir det varmt og deilig. Hun ligger i bare bleia eller evt en body singlet. Hater å ha på sokker når jeg sover og innbiller meg stort barna ikke liker det heller.
Bondejenta&lillegutt Skrevet 4. oktober 2014 #7 Skrevet 4. oktober 2014 Pysj med føtter, så slipper du sokker som strammer gjerne tynn ull/bambus pysj, de puster og regulerer varme og hindrer at bebis blir klam
Klompelompe Skrevet 4. oktober 2014 #8 Skrevet 4. oktober 2014 Mi sov med sokker. Hun ble alltid kald på føttene og vi sover med vinduet åpent. Pysj med føtter resulterte bare i at hun sparket seg oppover og satt foten fast utenfor benet på pysjen.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #9 Skrevet 4. oktober 2014 Mine sov med pysj med føtter når de var babyer. Når de var rundt 8mnd ville de ikke ha det på seg, de kledde av seg begge to, skulle bare ligge i bleia. De har hatt dundyne og den har de nesten ikke sparka av seg. Om den var på vask og jeg måtte bruke den som var i vogna, som ikke var dun så ble den sparket av med en gang. Anonymous poster hash: e0b02...a6c
runag Skrevet 4. oktober 2014 #10 Skrevet 4. oktober 2014 Min har ikke gjort det til nå. Men hun sparker så ofte av seg dyna så jeg kjøpte en sovepose til henne. Med pysj, sovepose og dundyne blir ho ganske varm i blant (for kaldt med bare sovepose). Sparker de like lett av dyna med sokker på? Tenkte kanskje jeg slapp soveposen da Anonymous poster hash: 932f8...c2a Jeg ville droppet pysjen om hun har sovepose på seg. Blir for varmt når du har dyne oppå. Hvis poenget er at hun ikke skal bli kald på armer/overkropp, kan du bruke trøye eller body i stedet.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #11 Skrevet 4. oktober 2014 Det er ikke meningen at de skal ha dyne oppå soveposen. Den skal være i stedet for dyne. Anonymous poster hash: be0b1...fe3
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #12 Skrevet 4. oktober 2014 Jeg brukte aldri dyne med soveposen! Det blir for varmt. Soveposen er jo en dyne... Anonymous poster hash: c0559...3c9
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #13 Skrevet 4. oktober 2014 Du kan evt legge et teppe (helseteppe/babyteppe) oppå, siden du skriver det blir for kaldt med bare sovepose... Hvor tynn er den egentlig? Det burde jo holde. Anonymous poster hash: be0b1...fe3
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #14 Skrevet 4. oktober 2014 http://m.hm.com/no/product/25084?article=25084-A#mediaType=STILL_LIFE_FRONT Der er en sånn sovepose. Den er ikke tjukk i det hele tatt. Står vel i den at når man kun bruker posen er det passelig med 23 grader i soverrommet. Er aldri så varmt på soverrommet vårt, er vel ca 19 grader. Blir akkurat litt kaldt uten dyne og varmt med. Tenkte at kanskje jeg kunne bytte ut soveposen med et par sokker, men ho sparker vel dyna av uansett kanskje? Hi Anonymous poster hash: 932f8...c2a
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #15 Skrevet 4. oktober 2014 http://m.hm.com/no/product/25084?article=25084-A#mediaType=STILL_LIFE_FRONT Der er en sånn sovepose. Den er ikke tjukk i det hele tatt. Står vel i den at når man kun bruker posen er det passelig med 23 grader i soverrommet. Er aldri så varmt på soverrommet vårt, er vel ca 19 grader. Blir akkurat litt kaldt uten dyne og varmt med. Tenkte at kanskje jeg kunne bytte ut soveposen med et par sokker, men ho sparker vel dyna av uansett kanskje? HiAnonymous poster hash: 932f8...c2a Jeg brukte hm pose i omtrent samme grader uten noe mer. Du kan ta på ullpysj under. Eller lanskje bytte til en tykkere pose, IKEA har tykkere poser Anonymous poster hash: c0559...3c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå