Gå til innhold

Hva har dere som helgekos? :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

På vårt bord har vi potetgull og dipp + salt lakris.

Litt senere skal vi ha tapas og en god flaske rødvin :-)

 

Anonymous poster hash: 27fe0...2d7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kyllingsalat

 

Is med sjokoladesaus

 

Og selvfølgelig chips og noen druer :-)

 

Anonymous poster hash: 1b2eb...9b5

Skrevet

Hvitvin, salte kjeks med brie ost, druer, smågodt, chips og sexytime (neida). Joda.

 

Anonymous poster hash: 2e336...8e8

Skrevet

Voksenmiddag i dag, og mannen lager japansk mat. Vet ikke helt hva det blir, bare at det involverer auberginer som tilbehør og havabbor som hovedrett. Og sake.

 

 

 

Anonymous poster hash: 3397c...d8f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...