Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #1 Skrevet 4. oktober 2014 På vårt bord har vi potetgull og dipp + salt lakris. Litt senere skal vi ha tapas og en god flaske rødvin :-) Anonymous poster hash: 27fe0...2d7
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #2 Skrevet 4. oktober 2014 Kyllingsalat Is med sjokoladesaus Og selvfølgelig chips og noen druer :-) Anonymous poster hash: 1b2eb...9b5
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #3 Skrevet 4. oktober 2014 Hvitvin, salte kjeks med brie ost, druer, smågodt, chips og sexytime (neida). Joda. Anonymous poster hash: 2e336...8e8
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #4 Skrevet 4. oktober 2014 Voksenmiddag i dag, og mannen lager japansk mat. Vet ikke helt hva det blir, bare at det involverer auberginer som tilbehør og havabbor som hovedrett. Og sake. Anonymous poster hash: 3397c...d8f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå