Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #1 Skrevet 4. oktober 2014 Jeg opplever av og til at vi kjøper for mye frukt eller at vi har overflod i haven. Et tips er å tørke dem. Både epler, plommer, pærer, bananer, druer og sikkert mange andre blir knallgod og sunn snacks som ungene setter stor pris på å få i matboksen. Knallgodt og i motsetning til mye av det du kjøper helt uten tilsatt sukker eller konserveringsmidler. Anonymous poster hash: bce34...21e
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #2 Skrevet 4. oktober 2014 Jeg fryser det og hiver i smoothie, litt kjappere enn hele tørkeprosessen :-) Anonymous poster hash: 1a6df...acc
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #3 Skrevet 4. oktober 2014 Jeg fryser det og hiver i smoothie, litt kjappere enn hele tørkeprosessen :-) Anonymous poster hash: 1a6df...acc Jeg gjør også det noen ganger, men det kan jo være morsomt med noe annet Anonymous poster hash: bce34...21e
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #4 Skrevet 4. oktober 2014 Jeg opplever av og til at vi kjøper for mye frukt eller at vi har overflod i haven. Et tips er å tørke dem. Både epler, plommer, pærer, bananer, druer og sikkert mange andre blir knallgod og sunn snacks som ungene setter stor pris på å få i matboksen. Knallgodt og i motsetning til mye av det du kjøper helt uten tilsatt sukker eller konserveringsmidler. Anonymous poster hash: bce34...21e Hvordan tørker du dem? Anonymous poster hash: 50854...e42
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #5 Skrevet 4. oktober 2014 Jeg opplever av og til at vi kjøper for mye frukt eller at vi har overflod i haven. Et tips er å tørke dem. Både epler, plommer, pærer, bananer, druer og sikkert mange andre blir knallgod og sunn snacks som ungene setter stor pris på å få i matboksen. Knallgodt og i motsetning til mye av det du kjøper helt uten tilsatt sukker eller konserveringsmidler. Anonymous poster hash: bce34...21e Hvordan tørker du dem? Anonymous poster hash: 50854...e42 skjærer dem i skiver og tørker på rist (epler hengende på pinner) enten over vedovnen eller i stekovnen på laveste temperatur, vifta på og døra på en sprekk. Anonymous poster hash: bce34...21e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå