Gå til innhold

For mye frukt liggende?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg opplever av og til at vi kjøper for mye frukt eller at vi har overflod i haven. Et tips er å tørke dem. Både epler, plommer, pærer, bananer, druer og sikkert mange andre blir knallgod og sunn snacks som ungene setter stor pris på å få i matboksen. Knallgodt og i motsetning til mye av det du kjøper helt uten tilsatt sukker eller konserveringsmidler.

Anonymous poster hash: bce34...21e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fryser det og hiver i smoothie, litt kjappere enn hele tørkeprosessen :-)

Anonymous poster hash: 1a6df...acc

Skrevet

Jeg fryser det og hiver i smoothie, litt kjappere enn hele tørkeprosessen :-)

Anonymous poster hash: 1a6df...acc

Jeg gjør også det noen ganger, men det kan jo være morsomt med noe annet :)

Skrevet

Jeg opplever av og til at vi kjøper for mye frukt eller at vi har overflod i haven. Et tips er å tørke dem. Både epler, plommer, pærer, bananer, druer og sikkert mange andre blir knallgod og sunn snacks som ungene setter stor pris på å få i matboksen. Knallgodt og i motsetning til mye av det du kjøper helt uten tilsatt sukker eller konserveringsmidler.

Hvordan tørker du dem?

Anonymous poster hash: 50854...e42

Skrevet

Hvordan tørker du dem?

Anonymous poster hash: 50854...e42

skjærer dem i skiver og tørker på rist (epler hengende på pinner) enten over vedovnen eller i stekovnen på laveste temperatur, vifta på og døra på en sprekk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...