Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #1 Skrevet 4. oktober 2014 Bilseteregler i USA.. Bare 7 starter har full sikring av passasjerer i bil!! Andre har opp til en viss aldersgrense. Noen har fritt baksete, voksne trenger ikke bruke belte. Osv... Herregud, de er mere blåst der borte enn jeg trodde Anonymous poster hash: 8df11...386
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #2 Skrevet 4. oktober 2014 Har ikke opplevd dette selv når jeg har vært der. Link til info? Anonymous poster hash: ef036...eb0
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #3 Skrevet 4. oktober 2014 Men så er det lov å bruke hodet og sikre barn og voksne ordentlig, selv om det ikke er påbudt. Anonymous poster hash: 65bf7...c62
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #4 Skrevet 4. oktober 2014 De kjører jo lovlig i fylla også noen steder.. Må ikke glemmer det er "the land of the free" ;p Anonymous poster hash: fce6e...e89
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #5 Skrevet 4. oktober 2014 Familen min bor i et muslimsk land, hvor det er vanlig med 2-3 koner og derfor MASSE barn. Der er det gjerne 5-6 babyer/barn i bilene, som regel er ingen sikret 😕 Baby sitter på fanget til mor, og småbarna vandrer rundt i bilen mens de kjører i 140 km/t Anonymous poster hash: c2438...b54
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 4. oktober 2014 #6 Skrevet 4. oktober 2014 Sist jeg var i Thailand så jeg en familie på 5 på en moped. Far først, 2 og 5 åringen i midten og bakerst mor som hadde babyen på armen..
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #7 Skrevet 4. oktober 2014 http://www.ghsa.org/html/stateinfo/laws/seatbelt_laws.html http://en.wikipedia.org/wiki/Seat_belt_legislation_in_the_United_States Ja vet jo at det er mye muffens i utviklingsland, men et av de "beste"?? Svært tilbakestående, og særlig når man ser på dødstallene i tillegg(2013). Norge 2,9 drepte pr 100 000. USA 10,7 drepte pr 100 000. Jammen glad jeg bor der jeg bor HI Anonymous poster hash: 8df11...386
Stripete genser Skrevet 4. oktober 2014 #8 Skrevet 4. oktober 2014 Vi er da ikke rakettforskere her til lands heller da. Kjørte bak en bil her om dagen hvor barna i sånn 3-5 årsalder tydeligvis hverken hadde stol eller belte på
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #9 Skrevet 4. oktober 2014 Vi er da ikke rakettforskere her til lands heller da. Kjørte bak en bil her om dagen hvor barna i sånn 3-5 årsalder tydeligvis hverken hadde stol eller belte på Noen idioter er det alltid rundt oss, uansett hvor man bor. Men dette viser jo bare at noe i regjeringene stopper opp. Man trenger ikke være rakettforsker for å forstå at Norge gjør det på rett måte. Ser det samme innen fengselsvesenet, tror Norge har 70 pr 100 000, USA 700 pr 100 000. HI Anonymous poster hash: 8df11...386
Stripete genser Skrevet 4. oktober 2014 #10 Skrevet 4. oktober 2014 Da vil jeg kritisere Norge for noe som USA gjør riktig og det handler om rettsvesenet. I Norge får du knapt fengselsstraff for å feks torturere og drepe et menneske. I USA slipper du ikke ut igjen...
Katteskinnet Skrevet 4. oktober 2014 #11 Skrevet 4. oktober 2014 Trivelig at du sier at 316+ millioner mennesker er "blåst" og "tilbakestående". Det sier virkelig mye om deg, egentlig.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #12 Skrevet 4. oktober 2014 Da vil jeg kritisere Norge for noe som USA gjør riktig og det handler om rettsvesenet. I Norge får du knapt fengselsstraff for å feks torturere og drepe et menneske. I USA slipper du ikke ut igjen...USA tenker straff. Norge tenker rehabilitering. Greit nok at Norske straffer er for lave, men jeg synes amerikanske straffer er alt for strenge. Anonymous poster hash: 68667...0fa
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #13 Skrevet 4. oktober 2014 Da vil jeg kritisere Norge for noe som USA gjør riktig og det handler om rettsvesenet. I Norge får du knapt fengselsstraff for å feks torturere og drepe et menneske. I USA slipper du ikke ut igjen...Problemet er at det amerikanske systemet tydligvis ikke fungerer. De har mye mer kriminalitet enn det vi har selv om de har så mange fler i fengsel. Anonymous poster hash: b0567...00a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå