Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #1 Skrevet 4. oktober 2014 Jeg syns hele forum+ systemet er tungvint og lite brukervennlig. Man melder seg inn og betaler, men siden det er så kronglete å se hvem som er plussmedlem får man ingen forespørsler om å bli med i grupper. Så sitter man der da som Viggo Venneløs og lurer på hvorfor ingen vil leke. Jeg er med i et par grupper, men det er begrenset hvor mange interessante og morsomme diskusjoner man får med de samme 7-10 brukerens, så aktiviteten er blitt svært lav i det siste. Er det bare i "mine" grupper, eller er det flere som erfarer dette? Jeg sliter også med å se hvordan lukkede grupper skal fremme aktiviteten på forumet generelt? Noen som har en god forklaring på det? Anonymous poster hash: f420c...937
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #2 Skrevet 4. oktober 2014 Høres meget tungvindt ut Er så glad for at jeg ikke hoppet på det Anonymous poster hash: 15f92...8bc
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #3 Skrevet 4. oktober 2014 Synes forumet er blitt kjedeligere. De samme innleggene står på første siden i dagesvis. "Klikkene" her inne har fått seg nye lekeplasser med plussforumet og er ikke lenger til stede som før på anonym. Anonymous poster hash: ec246...cf0
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #4 Skrevet 4. oktober 2014 Min opplevelse er at forumet har blitt mer hyggelig etter at forum+ kom. Det er mindre drittkasting og mindre hets. Anonymous poster hash: 1c46e...6f0
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #5 Skrevet 4. oktober 2014 Min opplevelse er at forumet har blitt mer hyggelig etter at forum+ kom. Det er mindre drittkasting og mindre hets. Anonymous poster hash: 1c46e...6f0 Hygligere = kjedeligere Jeg merker at jeg bruker mindre tid her enn før, men det er egentlig en god ting. Anonymous poster hash: dd803...394
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #6 Skrevet 4. oktober 2014 Hvor mange brukere har forum+ da? Noen som vet? Anonymous poster hash: 26b1b...400
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå