Gå til innhold

Forum +. Dib/bim's endelik?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns hele forum+ systemet er tungvint og lite brukervennlig.

Man melder seg inn og betaler, men siden det er så kronglete å se hvem som er plussmedlem får man ingen forespørsler om å bli med i grupper. Så sitter man der da som Viggo Venneløs og lurer på hvorfor ingen vil leke.

Jeg er med i et par grupper, men det er begrenset hvor mange interessante og morsomme diskusjoner man får med de samme 7-10 brukerens, så aktiviteten er blitt svært lav i det siste.

Er det bare i "mine" grupper, eller er det flere som erfarer dette?

Jeg sliter også med å se hvordan lukkede grupper skal fremme aktiviteten på forumet generelt? Noen som har en god forklaring på det?

Anonymous poster hash: f420c...937

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres meget tungvindt ut

Er så glad for at jeg ikke hoppet på det

Anonymous poster hash: 15f92...8bc

Skrevet

Synes forumet er blitt kjedeligere. De samme innleggene står på første siden i dagesvis. "Klikkene" her inne har fått seg nye lekeplasser med plussforumet og er ikke lenger til stede som før på anonym.

Anonymous poster hash: ec246...cf0

Skrevet

Min opplevelse er at forumet har blitt mer hyggelig etter at forum+ kom. Det er mindre drittkasting og mindre hets.

Anonymous poster hash: 1c46e...6f0
Skrevet

Min opplevelse er at forumet har blitt mer hyggelig etter at forum+ kom. Det er mindre drittkasting og mindre hets. Anonymous poster hash: 1c46e...6f0

Hygligere = kjedeligere

Jeg merker at jeg bruker mindre tid her enn før, men det er egentlig en god ting.

Anonymous poster hash: dd803...394

Skrevet

Hvor mange brukere har forum+ da? Noen som vet?

Anonymous poster hash: 26b1b...400

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...