Gå til innhold

Vinterdress eller todelt i 1. Klasse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er best?

Anonymous poster hash: 5452f...39c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jobber på skole og har inntrykk av at det ikke har noe å si. Blir de våt på bena så har de alltid en jakke uansett, men den bør være varm.

Anonymous poster hash: 777b7...d18
Skrevet

Mine gikk over til to-delt i første klasse. Dette også for å "markere" skillet mellom barnehage og skole, det at de hadde blitt "større". Var kjempeviktig for mine  :)

For mine fungerer det bedre med to-delt enn hel med tanke på at de må klare det meste selv når de begynner på skolen  :)

Anonymous poster hash: 4fdc2...d48
Skrevet

Her er det "ja takk, begge deler". Har dress og boblebukse til vinterjakka. Så har hun et skift om hun blir bløt. Gjorde sånn med storebror og, funket bra. Men i 2. Klasse blir det nok bare 2delt.

Skrevet

Mine to skolebarn har begge deler.

En heldress som henger fast på skolen.

Og en skibukse som passer til vinterjakka de bruker til å fra skolen.

Skrevet

De fleste tredjeklassingene her bruker fortsatt heldresser, faktisk!

Anonymous poster hash: 5c13a...558

Skrevet

Her var d heldress i første, deretter todelt fra 2. klasse.

Skrevet

Mitt ene barn nektet å bruke dress fra 1. klasse av, mens mitt andre barn fortsatt i tredje klasse bare vil ha dress... Det er forskjell på barna rett og slett. Spør hva barnet ditt foretrekker! Mitt barn som bare vil ha dress, har selvfølgelig også jakke som hun bruker til og fra og når hun ikke skal leke i snøen. (Hun har faktisk også boblebukse, men den har aldri blitt brukt).

Anonymous poster hash: d8a34...282

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...