Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #1 Skrevet 4. oktober 2014 Har en sånn toro muffinspakke. Tenkte prøve å steke den som hel kake. Noen som har erfaring? Hvor lenge skal den steke? Anonymous poster hash: 5d964...ff8
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #2 Skrevet 4. oktober 2014 Ikke prøvd men går sikkert bra. Steke i ca 40 min kanskje, på 160 grader. Men kommer an på hvor stor formen er og hvor tykk kaka blir. Har du en kakepinne for å sjekke om den er gjennomstekt? Hvis ikke bruk en ukokt spagetti. Anonymous poster hash: 02f6c...0f7
It's all about me Skrevet 4. oktober 2014 #3 Skrevet 4. oktober 2014 Gjort det flere ganger og det går supert. Bruker ofte Toro lyse muffins og har oppi kanel og eplebåter i rund form. Steketiden vet jeg derimot ikke, tar drt alltid på feelingen, men ca dobbel tid iallfall.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #4 Skrevet 4. oktober 2014 Takk for svar😊 Er den lyse muffins jeg har. Har også kakepinne så da prøver jeg meg fram. Anonymous poster hash: 5d964...ff8
moell5 Skrevet 4. oktober 2014 #5 Skrevet 4. oktober 2014 Stekes i ca 20-25 min, 200 grader. Bland inn 2 ss sitronsaft og en pakke frosne bringebær, strø perlesukker på toppen. Blir en kjempe godt og lettvint kake
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #6 Skrevet 4. oktober 2014 Muffinsrøre eller muffins røre? Anonymous poster hash: ba4ce...e4d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå